Bone Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Heisann! Har noen muligheter til å "fargelegge" bordet mitt svart!? Bordet hadde en litt annen lysere farge enn hva jeg gikk utifra på butikken, så jeg vurderer å male det.. Men, om noen har muligheter for å lage meg en "preview", så hadde det vært kjempeflott! Takker! Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Heisann! Har noen muligheter til å "fargelegge" bordet mitt svart!? Bordet hadde en litt annen lysere farge enn hva jeg gikk utifra på butikken, så jeg vurderer å male det.. Men, om noen har muligheter for å lage meg en "preview", så hadde det vært kjempeflott! Takker! 7388530[/snapback] kan prøve. må først bare instalere photoshop igjen, har det på en plade en eller annen plass edit: jeg fant,jeg fant Endret 29. november 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Svart og svart, men... gir et inntrykk hvertfall. Det er sikkert noen her som kan gjøre det mye bedre! Jeg syns forøvrig bordet var fint i lyst, jeg. Blir kanskje veldig mørkt om både sofaen og bordet er svart. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Åi, takk! Joa, jeg har begynt å venne meg litt til bordet nå, men når jeg kjøpte det, så hadde jeg litt mer i tankene at det skulle matche mer gulvet.. i hvert fall ikke SÅ forskjellig.. Men, der bomma jeg jo helt.. Men, bordet er jo fint.. det var nok kanskje bare ikke helt det jeg hadde tenkt.. Men, flott bilde.. takk, takk! Har andre lyst til å prøve, så skal de nå få slippe til.. Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Edit: Næmmen, hva nå da? Kan mod slette innlegget mitt under? Ble ikke klok på den redigeringsfunksjonen. OT: Anyways, kaffebord noen? Endret 29. november 2006 av ED209 Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Just a test on the stuebord. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 sry ikke beste arbeid, men gadd ikke bruke kjempe masse tid:P Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Takk, takk! Men, nå har jeg nå fått 2 gode eksempler (vet ikke om det er mulig å gjøre det bedre jeg), men.. hva synes dere da? Svart, eller trehvit -farget bord? - Bone Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Liker det slik det er originalt, jeg, liker kontrasten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå