Gå til innhold

Veronica Mars season 3 [spoilere for tvn seere]

Gjest Slettet+432

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+432

veronica-mars-2.jpg

Jeg fant kun en VM sesong 1 tråd så jeg tenkte jeg skulle opprette en for sesong 3 :) Noen som ser vm her? Er genialt.

Handler om en jente som heter Veronica Mars (Kristen Bell). Faren hennes, Keith Mars (Enrico Colantoni), er privat etterforsker. Han har sitt eget firma, Mars Investigations, og Veronica jobber for han. Og en ting til som er konge: Hun bruker MAC!! :DHvis du ikke har sett på Veronica Mars så vil du kanskje heller lese litt i V.Mars Sesong 1 tråden

veronica-mars.jpg

Nettsider:

Mars Investigations

Veronica's MySpace

Keith's MySpace

Wallace's MySpace

Logan's MySpace

Mac's MySpace

hvis dere vil ha noen flere VM folk sitt myspace så sjekk i vennelistene til disse.

Jeg så nylig episode 9, og den var helt konge :) Setter den i spoiler i tilfelle det er noen som ikke har sett den enda.

Hadde ikke trodd at han krølle-duden samarbeidet med voldtektsmannen.. hehe, heldigvis for Veronica så har hun alltid noen til å hjelpe seg. Så forresten ekstremt vondt ut å få den greia langt inn i låret.. uff. Og hvem kan ha skutt Cyrus? Blir spennende å se! Trodde forresten helt seriøst at det var Veronica som kom til å slå opp med Logan, ikke omvendt :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...