Gå til innhold

Savnet GODTERI !

Nymph

Anbefalte innlegg

Leste litt om folk som savnet barne tv serier, og da kom jeg til å tenke på mye godteri som jeg spiste da jeg var liten.. Her er noen eksempler:

- Soho, den sjokoladen som hadde en knakk på midten, og smakte yoghurt.. hadde noen kjekskuler også..

- De derre disney-figur sjokoladene.. Minner om kindersjokolade, men var hvite plater med brun sjokolade-disney-figurer på.. Savner dem..

- Vet ikke om de enda eksisterer, men de dinosaurkjeksene med sjokoladetrekk er det lenge siden jeg har sett...

Noen som kommer på fler? mimre mimre.... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god :D

Og de tyrkis pepper kulene som var småe :D

7391908[/snapback]

Ja, sur sild.

Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut.

7391919[/snapback]

Ja, vet jeg har sett de, men jeg ser de aldri når jeg har penger og vill kjøpe... jeg vill ha slike tilbake i butikken :)

Heldigvis har lidl starta salget av gummi bjørner :D

Hvor har det foresten blitt av de eskal med salte bjørner? fins de ennda (den røde eksa) De hadde også en dunge med forsjelige typer, tutti frutti blant annet som jeg faktisk ikke har sett på år og dag :no:

Og det er en del annet som har forsvunnet som jeg også savner fra da jeg var liten :no:

Lenke til kommentar

7391908[/snapback]

Ja, sur sild.

Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut.

7391919[/snapback]

Ja, vet jeg har sett de, men jeg ser de aldri når jeg har penger og vill kjøpe... jeg vill ha slike tilbake i butikken :)

Heldigvis har lidl starta salget av gummi bjørner :D

Hvor har det foresten blitt av de eskal med salte bjørner? fins de ennda (den røde eksa) De hadde også en dunge med forsjelige typer, tutti frutti blant annet som jeg faktisk ikke har sett på år og dag :no:

Og det er en del annet som har forsvunnet som jeg også savner fra da jeg var liten :no:

7392001[/snapback]

De eskene finnes fortsatt, ja, dog med nytt design og svensk emballasje :no:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

7391908[/snapback]

Ja, sur sild.

7391919[/snapback]

Jeg så sursild på Meny da jeg var der i dag, og de så ikke gamle ut eller noe?

Lenke til kommentar

7391908[/snapback]

Ja, sur sild.

7391919[/snapback]

Jeg så sursild på Meny da jeg var der i dag, og de så ikke gamle ut eller noe?

7402677[/snapback]

Bare vi hadde hatt meny :thumbdown:

Lenke til kommentar
Leste litt om folk som savnet barne tv serier, og da kom jeg til å tenke på mye godteri som jeg spiste da jeg var liten.. Her er noen eksempler:

- Soho, den sjokoladen som hadde en knakk på midten, og smakte yoghurt.. hadde noen kjekskuler også..

7388282[/snapback]

når jeg leste emnetittel var denne sjokoladen det første jeg tenkte på:(

savner den herlige smaken av denne

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...