Nymph Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Leste litt om folk som savnet barne tv serier, og da kom jeg til å tenke på mye godteri som jeg spiste da jeg var liten.. Her er noen eksempler: - Soho, den sjokoladen som hadde en knakk på midten, og smakte yoghurt.. hadde noen kjekskuler også.. - De derre disney-figur sjokoladene.. Minner om kindersjokolade, men var hvite plater med brun sjokolade-disney-figurer på.. Savner dem.. - Vet ikke om de enda eksisterer, men de dinosaurkjeksene med sjokoladetrekk er det lenge siden jeg har sett... Noen som kommer på fler? mimre mimre.... :!: Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du har virkelig funnet kategorien å poste i Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Vil også si dette er en kjempe feil post Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det nærmeste jeg kommer kategorirelasjon her er "Disney". Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg savner den gule/svarte Shake tyggisen! Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg savner Gomp jeg. De er sikkert ikke så vanskelige og finne men jeg har ikke sett dem Ikke det at jeg leter meg ihjel.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg savner Gomp jeg. De er sikkert ikke så vanskelige og finne men jeg har ikke sett dem Ikke det at jeg leter meg ihjel.. 7389062[/snapback] De har det på kiwi. Jeg kjøpte inn bl.a. masse gomp i forbindelse med bursdagen til søstra mi for noen dager siden. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 SoHo! Den var så goood! Jeg har sendt flere mailer til Nidar, men fortsett å send inn ting til Oppropet mitt (i signaturen) Lenke til kommentar
Rartnamn Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Blues var en god sjokolade før, noe ala stratos. Men dog litt hardere. Husker at jeg tok tanna mi på en slik Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Og de tyrkis pepper kulene som var småe Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Og de tyrkis pepper kulene som var småe 7391908[/snapback] Ja, sur sild. Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Og de tyrkis pepper kulene som var småe 7391908[/snapback] Ja, sur sild. Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut. 7391919[/snapback] Ja, vet jeg har sett de, men jeg ser de aldri når jeg har penger og vill kjøpe... jeg vill ha slike tilbake i butikken Heldigvis har lidl starta salget av gummi bjørner Hvor har det foresten blitt av de eskal med salte bjørner? fins de ennda (den røde eksa) De hadde også en dunge med forsjelige typer, tutti frutti blant annet som jeg faktisk ikke har sett på år og dag Og det er en del annet som har forsvunnet som jeg også savner fra da jeg var liten Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Sist jeg så de var vel på hålandsdalen leirskole tror jeg Er noen år siden det. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Og de tyrkis pepper kulene som var småe 7391908[/snapback] Ja, sur sild. Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut. 7391919[/snapback] Ja, vet jeg har sett de, men jeg ser de aldri når jeg har penger og vill kjøpe... jeg vill ha slike tilbake i butikken Heldigvis har lidl starta salget av gummi bjørner Hvor har det foresten blitt av de eskal med salte bjørner? fins de ennda (den røde eksa) De hadde også en dunge med forsjelige typer, tutti frutti blant annet som jeg faktisk ikke har sett på år og dag Og det er en del annet som har forsvunnet som jeg også savner fra da jeg var liten 7392001[/snapback] De eskene finnes fortsatt, ja, dog med nytt design og svensk emballasje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Og de tyrkis pepper kulene som var småe 7391908[/snapback] Ja, sur sild. Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut. 7391919[/snapback] Jeg så sursild på Meny da jeg var der i dag, og de så ikke gamle ut eller noe? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 SoHo var genial ja.. savner Litago melk med banansmak... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvor er de gules sursilda blitt av egentlig? de var jo bare så god Og de tyrkis pepper kulene som var småe 7391908[/snapback] Ja, sur sild. Jeg har sett dem på ytterst få bensinstasjoner og noen kiosker. Men det ser ur gamle ut. 7391919[/snapback] Jeg så sursild på Meny da jeg var der i dag, og de så ikke gamle ut eller noe? 7402677[/snapback] Bare vi hadde hatt meny Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Leste litt om folk som savnet barne tv serier, og da kom jeg til å tenke på mye godteri som jeg spiste da jeg var liten.. Her er noen eksempler: - Soho, den sjokoladen som hadde en knakk på midten, og smakte yoghurt.. hadde noen kjekskuler også.. 7388282[/snapback] når jeg leste emnetittel var denne sjokoladen det første jeg tenkte på savner den herlige smaken av denne Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Daimkuler er et savn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg