tjuddi Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 er i bakgården for å ødlegge bilene med molotov coctails men er det nok å sprenge to biler?(har bare to coctails) når jeg gjør dette og går tilbake til bilen går det an å kjøre rundt? hvordan fullfører jeg dette oppdraget? Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du skal ødelegge alle bilene med balltreet som de sier. Når du denger løs på bilene ser du en "graf" som viser hvor mye de er ødelagt. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Kast molotov's mellom biler, etter å ha skada dem mye? (Ting som skaper mye lyd, tiltrekker mye oppmerksomhet.) Lenke til kommentar
Jeff Cane Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Bruk balltreet på bilene og stikk deretter av. Dersom du lager for mye støy eller bruker for lang tid, strømmer det ut bad guys av huset. Lykke til! :smile: Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 det gikk flott takk for hjelp. lurer på om det var så lurt å buke mol coctailsene det var jo strent tatt ikke nødvendig for å fullføre oppdraget. Lenke til kommentar
tma001 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hei.. Noen som vet hvordan jeg skal feste bomben under bilen til Morello (eller hva han nå heter)? Lenke til kommentar
Saruronny Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Quote: Den 2002-11-17 22:21, skrev tma001:Hei..Noen som vet hvordan jeg skal feste bomben under bilen til Morello (eller hva han nå heter)? Du må vente til vakten er ferdig med å røyke (ca. et halvt minutt) og går inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå