Gå til innhold

Valg av Mp3-spiller!Sandisk eller creative?

Anbefalte innlegg

Har nå putlet meg gjennom diverse internettsider og sett på MP3-spillere,sitter igjen med to valg og en outsider:

outsideren:

http://www.dinpris.no/prices/cid_1_gid_131..._599_pid_102067

Finner ikke ut all info,ingen kritikker mye ser bra ut men er litt skeptisk til den.

eller:

http://www.dinpris.no/prices/cid_1_gid_131..._599_pid_102392

eller:

http://www.dinpris.no/prices/cid_1_gid_131_sid_599_pid_74545

tenkte å kjøpe 1GB spilleren og men det er akkurat mer enn hva jeg har å bruke...

noen andre tips settes stor pris på!

Kriteriene mine er:

-opptil 500kr,trenger ikke det nyeste

-God og høy lyd,skal brukes på verksted og skal brukes til å overdøve annen støy!

-flashminne 512MB eller 1024MB,legger mer vekt på kvalitet på lyd enn minneplass

-helst radio

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror kansje at creativen skal ha best lyd, men sandisken har en del flere funksjoner vist det er viktig for deg. men sandisk spillere har jeg hat mye problem med ( har bare testet e200 serien ) så jeg har ikke bra erfaring med sandisk. den andre der har jeg aldri hørt om men tror nok lyden på den er veldig jalla. :p så jeg anbefaler creative ! :p

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
fant nettopp en til som lovde litt bra,noen som har prøvd den/hørt noe om den?

http://www.dinpris.no/prices/cid_1_gid_131..._599_pid_219286

denne kan jo kjøpes i butikk og,så da slipper jeg jo frakt..

7388189[/snapback]

nei tviler på at de der er noe bra

Dette er en link der ser du en som har skrevet erfaringene sine om spilleren.

Gå for creative ! bare gode opplevelser med de :)

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar
hmm.jaa,det så jo ikke så bra ut..  :(

Den hadde visst alt bortsett fra kvaliteten..

noen som har erfaringener med denne da:

http://www.dinpris.no/prices/cid_1_gid_131_sid_599_pid_86586

7388308[/snapback]

ei som går i klassen min har en san en :D lyden er noe av det mest jalla jeg har hørt ! :p

ta et tips fra meg , kjøp av kjente merker vist du vil ha kvalitet ( dette gjelder kansje ikke apple :whistle: )

Lenke til kommentar

leste nettopp artikkelen om creative Zen nano plus på hardware.no og kan ikke si noe annet enn alt virker lovende!

tror nok det blir denne...

men en liten ting..kan man lagre alt mulig på den (dokumenter eller hva det skulle være) altså som mp3-spiller/memory-stick?

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar
Apple er for se på meg folk som kjøper ting som de syntes ser bra ut...

7388422[/snapback]

Pass på kammen no, Apple har ein del kritikkverdige punkter, men etter å ha vært eigar av den same iPoden i 3 år og prøvd ein god del andre spelarar er eg ikkje enig med deg.

Synest så absolutt produktene til Apple er konkurransedyktige, men så var det dette med reklamasjon då.

Lenke til kommentar
Apple er for se på meg folk som kjøper ting som de syntes ser bra ut...

7388422[/snapback]

Pass på kammen no, Apple har ein del kritikkverdige punkter, men etter å ha vært eigar av den same iPoden i 3 år og prøvd ein god del andre spelarar er eg ikkje enig med deg.

Synest så absolutt produktene til Apple er konkurransedyktige, men så var det dette med reklamasjon då.

7388643[/snapback]

jeg skal si meg enige i at gamle ipoden var av god kvalitet ! Men jeg synest det virker som apple har fått microsoft viruset og starter å forhaste produkter og de blir dårlige. de nye ipodene skal ver MYE problemer med.

Lenke til kommentar

datt helt ut av forumet en stund..internetten klikket litt

leste nettopp artikkelen om creative Zen nano plus på hardware.no og kan ikke si noe annet enn alt virker lovende!

men en liten ting..kan man lagre alt mulig på den (dokumenter eller hva det skulle være) altså som mp3-spiller/memory-stick?

Lenke til kommentar

7388676[/snapback]

det skjedde med meg og :S men denne vil dukke opp som en ekstern harddisk ja, så er bare å putte det du vil inpå den !

Lenke til kommentar

7388676[/snapback]

Ja dette er ikke noe problem. Denne er helt driver løs så du trenger ikke et program for og overføre sanger til den.

Du kan ogå sortere musikken i mapper og velge ut ifra de (kan ta litt tid og bla seg gjenom 70 sanger for og komme til den du vil høre)...

Edit: Noen av det som gjør at jeg missliker Ipod/Apple sånn som jeg gjør er: Dårlig kundeservise, de seler et produkt som har mindre funksjoner og koster mer.

Ipod har også fått enormt mye skryt for meny systemet "sitt", noe Creative ikke har. Dette er litt rart fordi Apple har kjørt en syk ripoff på menyen til Zen serien til Creative. Apple har faktisk ikke gjort om på det i det hele tatt. Så derfor betaler Apple Creative penger for of bruke det (Creative hadde tatt patent på det...).

Virker kanskje litt usakelig det med menyen, men det er så dårlig at Apple får så mye skryt for noe som ikke er så bra som alle skal ha det til.

Endret av thomas ll
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...