Brian Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) hei Det har seg slik at det er en ting ved pc'n min som irriterer meg noe sinnsykt. Jeg klarer ikke å klokke noe langt i bios. Det magiske fsb tallet er 230, da er det 50/50 sjansje for at pc'n booter, ved 231 så blånekter den å boote. Hadde en 3200+ før og har en X2 4200+ nå og det samme problemet har vært der med begge cpuene. Men hvis jeg klokker i windows med clockgen, så går det fint å klokke min til 3ghz og oppover. Lurer så inderlig på hva dette kommer av, noen som vet? Endret 29. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Brian Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 ingen som har noen anelse på hva det kan være? Lenke til kommentar
AndyBroke Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Det samme skjedde med meg. Har hørt om at det er en bug med flere av msi hovedkortene. Prøv å sette opp pci-e frekvensen et par mhz. Det fungerte for meg Edit: Leif Endret 30. november 2006 av AndyBroke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå