mann_47 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jeg skal hjelpe en venninne som er engelsktalende og endre winows XP fra Norsk til Engelsk. Hvordan gjør jeg det? Må hun da kjøpe engelsk versjon? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Det er jo lov prøve seg da. Ta kontakt med microsoft norge og hør om du kan bytte til engelsk lisens og få ny plate (sikkert mot en avgift). Aner ikke om det fungerer eller ikke. Men det er vell uansett verdt et forsøk. Sier du at du kjøpte feil og ikke oppdaget det før du installerte, så kan det jo hende de syns litt synd på deg og hjelper deg. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jaja. Tanken min var bra, men jeg sjekka på microsoft.no: Spørsmål: Har jeg rett til å bytte språkversjon på en OEM lisens? -------------------------------------------------------------------------------- Svar: Nei, en OEM-lisens lisensieres per språk og tillater ikke språkbytte. Lenke til kommentar
mann_47 Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Takk for svar, vi får håpe at snart Linux blir markedsleder på hjemme PC som de er på internet-servere..slik at en slipper å være avhengig av forbaskede Windows...!!! [ Denne Melding var redigert av: mann_47 på 2002-11-17 16:59 ] Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Det heter ikke FORBASKEDE Windows, det heter POKKERS Windows! :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå