RattleBattle Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Med utgangspunkt i at jeg med flere synes det blir litt for mange sticky-tråder, har jeg lagd en samletråd for diverse tråder som kan være nyttige. Hvis interesse for denne tråden, kan jeg utvide den og legge til forslag til andre linker til tråder som burde være med her. "Den frie kafeen" og "Ofte stilte spørsmål: GNU/Linux og fri programvare" bør beholdes som stickier. GNU/Linux generelt Hvilken Linux-distro passer for meg Ubuntu-guider Startguide for Ubuntu-brukere Hvordan lage en annerledes desktop Fedora-guider Innstallering/Konfigurering, Fedore Core 6 Diverse andre tråder Den store spilltråden (post GODE linux-spill her) Endret 29. november 2006 av RattleBattle Lenke til kommentar
Palme Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Meget bra tiltak! Begynner å bli litt lei av å "drukne" i stickyer. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 veldig enig, bortsett fra tråden "Ofte stilte spørsmål: GNU/Linux og fri programvare" ikke trenger å være sticky..greit å ha tilgang til den men som du kanskje ser så er den ikke brukt noe serlig. Lenke til kommentar
chrishan Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) bra tiltak! sticky i stedet for de andre nåh! edit: typo Endret 29. november 2006 av chrishan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå