Gå til innhold

Oppløsning i BF2142 demo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Testa BF2142 (demo'n), men til min store skuffelse er 1024x768 høyeste oppløsning tilgjengelig. Hva kommer dette av? Er det for svak maskin?

Maskinvare:

AMD Athlon 64 3200+ @ 2.1

2x512MB (DDR PC3200 @441MHz)

nVidia 7800 GT

En av dere må da vite noe?

Endret av Jon-d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være, men jeg tviler det er synderen her siden du har nyeste driver. Om du f.eks hadde brukt standard driver som følger med Windows (glemt å installert etter en format) så kunne det lett vært en enkel fiks.

Hva med å endre driveren til skjermen til "Plug and play monitor" og sette eventuell maksoppløsning i kontrollpanelkonfigureringen til nVidia til noe høyt?

Skrevet
Det kan være, men jeg tviler det er synderen her siden du har nyeste driver. Om du f.eks hadde brukt standard driver som følger med Windows (glemt å installert etter en format) så kunne det lett vært en enkel fiks.

Hva med å endre driveren til skjermen til "Plug and play monitor" og sette eventuell maksoppløsning i kontrollpanelkonfigureringen til nVidia til noe høyt?

7390328[/snapback]

...Men OS'et har jo ingen problemer med 1280x1024. Er heller ingen problemer med den oppløsningen i andre spill.

Skrevet

På snarveien til spillet går du til "mål" og skriver in "+szx 1280 +szy 1024" til slutt.

For meg blir det:

"C:\Programfiler\Electronic Arts\Battlefield 2142\BF2142.exe" +playNow 1 +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1280 +szy 1024

Skrevet
For at du skal slippe å rote til hele greia virker det også å kun legge til "+szx 1280 +szy 1024"

7394741[/snapback]

Takker og bukker

Skrevet (endret)
For at du skal slippe å rote til hele greia virker det også å kun legge til "+szx 1280 +szy 1024"

7394741[/snapback]

og hva skrev jeg?

7401136[/snapback]

Unnskyld, skumleste bare i gjennom og fikk dermed ikke med meg alt du skrev.

Endret av Markaren

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...