bgrot Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ei lita jente som sender et blikk om håp! Er det noe som kan gjøres for å få dette bildet mer effektfullt? Bildet er ganske bra, men noe mer som evt kan gjøres? Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg tror kanskje jeg ville beskjært det mer til venstre, for det lyse partiet (hva er det forresten?) tar en del oppmerksomhet. Men, kanskje bildet blir for tomt om man gjør det? Ville hvertfall testet det. Lenke til kommentar
perottol Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Som nevnt så ville jeg også ha croppet litt. Har også gjort høyre siden litt mørkere og uskarp. Et vanvittig bra portrett, du har fanget uttrykket i rett tid. Har du photoshoppet det mye før du la det ut? Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg er enig i at jeg ville beskjært det litt, men ikke så mye som perottol gjorde. synes det får en liten efekt av tomhet når det er mye plass på venstre side. Pent bilde Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Sinnsykt bra bilde! Spesiellt etter croppingen.. Fint uttrykk.. Lenke til kommentar
bgrot Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Bldet er jo Cropet og jobbet med i PS en del.. skal ikke si at det ikke er gjort det, men ikke overdramatisk mye egentlig.. Jeg personllig syns det svarte som var på siden var med på å skape litt harmoni i bildet, som gjorde at det ble litt mer behagelig å se på jeg da.. men det er nå min mening om det! Men syns ogsp dette ble bra etter croppingen også.. Smaksak vil jeg si.. =) fint å høre andres synspunkter, og takk for fin tilbakemelding! =) BG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå