Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Trenger dere utstyr/kompetanse til et LAN?

Gjest Slettet+9812398713

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9812398713

På forespørsel:

Om du planlegger LAN men mangler utstyr/kompetanse - hva gjør du da?

Er det noe nettverk med folk som leier ut utstyr/kompetanse, eller får dere dette gratis?

Edit:

Endret emne fra "Planlegger du LAN men mangler utstyr/kompetanse?".

Endret av Slettet+9812398713
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På forespørsel:

Om du planlegger LAN men mangler utstyr/kompetanse - hva gjør du da?

Er det noe nettverk med folk som leier ut utstyr/kompetanse, eller får dere dette gratis?

7387249[/snapback]

De fleste leier vel utstyr til en viss grad.

ATM-Link ble f.eks leid inn til GameSphere 2004 var det vel, for å ta seg av strøm, security og noe servere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Forsåvidt enig, men det skal sies at høgskoler stort sett ikke er like vrange å låne slik av, siden de gjerne har voldsomme mengder ståendes på lager. Ville spurt en eventuell høgskole. Ellers skader det ikke å prøve skolene. ;)

Men ang emnetittel blir jeg litt frustrert egentlig. "Planleger du LAN men mangler utstyr/kompetanse?" høres på meg ut som en "annonse", altså at trådstarter tilbyr utleie av utstyr e.l., når det ikke er tilfelle. Ville heller anbefalt "Planlegger LAN, men mangler utstyr/kompetanse". ;)

Lenke til kommentar
Spørre systemansvarlig på en eller annen skole/bedrift.. pleier ha noe liggende :)

7504699[/snapback]

ha! dem låner aldri ut noe data utstyr! det kan jeg nesten love deg :p

7509315[/snapback]

Hmm.. ikke den oppfatningen jeg har fått når jeg trenger utstyr diverse små-lan..

7517766[/snapback]

jaggu har du snille lærere :!:

Lenke til kommentar

Har lånt diverse nettverksutstyr fra en skole jeg, men så kjenner jeg IKT ansvarlig sånn hallveis da..

Tror om man spørr fint og har leg med seg tviler jeg på at en skole/bedrift ikke har noe utstyr de kan låne ut for en helg f.eks

Om man har en venn som jobber på et sted kan man jo spørre denne personen, slik at han evnt. kan spørre IKT ansvarlig..

Bare noen kjappe forslag ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Men ang emnetittel blir jeg litt frustrert egentlig. "Planleger du LAN men mangler utstyr/kompetanse?" høres på meg ut som en "annonse", altså at trådstarter tilbyr utleie av utstyr e.l., når det ikke er tilfelle. Ville heller anbefalt "Planlegger LAN, men mangler utstyr/kompetanse". ;)

7510017[/snapback]

Det var nå bare en forespørsel.

Om folk trengte kompetanse eller utstyr så kunne dette lånes ut.

Er emnetittelen fremdeles forvirrende?

Lenke til kommentar

7510017[/snapback]

Det var nå bare en forespørsel.

Om folk trengte kompetanse eller utstyr så kunne dette lånes ut.

Er emnetittelen fremdeles forvirrende?

7537281[/snapback]

Hæ? Du tilbyr da vel ingenting i første tråd. Du spør jo bare om hva folk gjør for å skaffe utstyr.

Endret av Iguil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Hæ? Du tilbyr da vel ingenting i første tråd. Du spør jo bare om hva folk gjør for å skaffe utstyr.

7538542[/snapback]

Du er dyktig til å lese.

Ingen hensikt i å tilby noe om det ikke er noe behov eller interesse for det.

Lenke til kommentar

Så hensikten er en markedsundersøkelse?

Jeg er ikke egentlig veldig opptatt av dette, sier bare at jeg oppfatter emnetittelen som en typisk reklameoverskrift, eventuelt rett og slett en ja/nei-tråd på spørsmålet. Hvis formålet er å vite hva folk gjør for å få tak i utstyr vil en fin emnetittel være:

"Hvordan skaffe utstyr/kompetanse til LAN-arr.?"

"Hvordan skaffer dere utstyr/kompetanse til LAN-arr.?"

"Mangler utstyr/kompetanse? Hva gjør du?"

Eller noe sånt. Er igjen kun noe jeg noterte, og ingen stor sak for meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Spørre systemansvarlig på en eller annen skole/bedrift.. pleier ha noe liggende :)

7504699[/snapback]

7509315[/snapback]

Hmmm, merkelig... Jeg låner stadig ut til LAN-parties. Jobber i IT-avdelingen for skole i kommune...

ellers, så bruker det her i Vestfold å være de samme personene som hjelper til på alle de nye små LAN-partyene. Skal man arrangere noe, så får man den hjelpen man vil ha.

Lenke til kommentar

7504699[/snapback]

7509315[/snapback]

Hmmm, merkelig... Jeg låner stadig ut til LAN-parties. Jobber i IT-avdelingen for skole i kommune...

ellers, så bruker det her i Vestfold å være de samme personene som hjelper til på alle de nye små LAN-partyene. Skal man arrangere noe, så får man den hjelpen man vil ha.

7617997[/snapback]

Vis enn spør de som jobber i kommunene så er det kanskje at enn får lov, men vis du spørr f.eks IT-ansvarlig på skolen, er det nesten garantert nei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...