Kubin Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tankekontroll - hvorfor ikke? Tenkt scenario : Hvis myndighetene kunne sende ut over landet radiobølger med en spesiell frekvens som hadde innvirkning på hjernene til befolkningen slik at vi fikk mer respekt for autoritetene, ble mer lovlydige, og mer samfunnsnyttige borgere... ville det vært riktig å bruke det? ------------------------------------ Dr. Steven Aftergood on CNN : "For example, it is now possible to remotely raise a person's body temperature by bathing them in microwave radiation, to the point that they are incapacitated. It is possible to induce auditory hallucinations, in other words to make a person hear things, by means of certain frequencies of electro-magnetic radiation. And these are things that sound like science fiction or fantasy but they have been demonstrated at least in the laboratory." http://www.mindcontrolforums.com/cnn-aftr.htm Her et intervju med Dr. Nick Begich om bølger / frekvenser som kan påvirke hjernen : http://video.google.com/videoplay?docid=-2...12&q=manchurian Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det ville tatt vekk valget. Valget er sentralt for individet. Disse bølgene kunne jo også brukes til å påvirke valgkamper osv. En tvers gjennom dårlig idé, spør du meg. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Det ville tatt vekk valget. Valget er sentralt for individet. 7387237[/snapback] Men hva med i en ekstrem situasjon. Som f.eks. i dagens Irak. ( Nick Begich mener i intervjuet at det eksperimenteres med det i Irak. Men det er åpenbart ikke effektivt nok til å stoppe en borgerkrig enda. ) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hvorfor ikke ordne tankekontroll over hele jorda? Sånn at alle er like? Ehm, nei. Endret 29. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nei, jeg vil si det er overgrep av personvernet og som Marley sier, det tar vekk folks valg. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hah! Dette er hvorfor jeg alltid har gått rundt med en hatt av folie! Who's the freak now?!? Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hah! Dette er hvorfor jeg alltid har gått rundt med en hatt av folie! Who's the freak now?!? 7387720[/snapback] haha! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis myndighetene kunne sende ut over landet radiobølger med en spesiell frekvens som hadde innvirkning på hjernene til befolkningen slik at vi fikk mer respekt for autoritetene, ble mer lovlydige, og mer samfunnsnyttige borgere... ville det vært riktig å bruke det? 7387229[/snapback] Jada. Så skal jeg selv skaffe en som jeg kan bruke på myndighetene. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis myndighetene kunne sende ut over landet radiobølger med en spesiell frekvens som hadde innvirkning på hjernene til befolkningen slik at vi fikk mer respekt for autoritetene, ble mer lovlydige, og mer samfunnsnyttige borgere... ville det vært riktig å bruke det? 7387229[/snapback] Jada. Så skal jeg selv skaffe en som jeg kan bruke på myndighetene. 7388453[/snapback] Da må du skyndte deg så ikke mydighetene kommer deg i forkjøpet! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis myndighetene kunne sende ut over landet radiobølger med en spesiell frekvens som hadde innvirkning på hjernene til befolkningen slik at vi fikk mer respekt for autoritetene, ble mer lovlydige, og mer samfunnsnyttige borgere... ville det vært riktig å bruke det? 7387229[/snapback] Jada. Så skal jeg selv skaffe en som jeg kan bruke på myndighetene. 7388453[/snapback] Da må du skyndte deg så ikke mydighetene kommer deg i forkjøpet! 7388498[/snapback] Planen er klar. Mens myndigheten må sette opp et riksdekkende nett trenger jeg kun å tenke på Stortinget og Regjeringskvartalet. Er mer bekymret for at andre skal komme meg i forkjøpet. Ellers er det jo bare å gå med foliehatten. Lenke til kommentar
Kubin Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Her en sak som kanskje begynner å bevege seg mot tankekontroll(?) Hvis du drar til Middlesbrough, og kaster fra deg et tyggegummipapir på gata, kan du risikere at overvåkningskameraet roper ut at du skal plukke det opp igjen. Litt ned på linken her, er det en reportasje fra NBC om dette : http://www.prisonplanet.com/articles/octob...telescreens.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå