Gå til innhold

Er det andre her som er lei Krekar?

jvik

Anbefalte innlegg

Her er en liten film om gromguttens tid som leder i anzar al islam.

http://www.youtube.com/watch?v=qsiX_bI_lQM

7387815[/snapback]

Dette gjør ham ikke til en fare for det norske Rikets sikkerhet. Som er brukt som begrunnelse i utvisningsaken. Om ikke det var nok; domstolen/dommeren som kom med avgjørelsen forleden, fikk IKKE engang innsyn i HVA som ligger til grunn.

Jeg blir mistenksom når ting unndras "offentlighet", er "taushetsbelagt" osv. I denne saken hadde man nok ikke noe å komme med, derfor blir det "hemmligstemplet". :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja! la oss drite i alle rettsprinsipper og gjøre det som faller oss inn!

7387390[/snapback]

Right on, hvorfor ikke?

7387511[/snapback]

Vil du arresteres uten grunnlag og vil du sitte i et mørkt hull resten av ditt liv?

Right on, hvorfor ikke?

7387390[/snapback]

Ja, våre prinsipper om å hjelpe en terrorist i å lede terror i Irak fra Norge?

7387390[/snapback]

:wee:

Jeg er ikke spesielt lei Krekar, jeg er forbanna lei av populistiske politikere og et overfokusert media.

Krekar er i mine øyne en ekstremt ubetydelig sak, men enkelte partier, spesielt partier på høyresiden, i særdeleshet FrP, har gjort utsendelse av Krekar til sin hjertesak. :wee:

FrP liker denne typen saker. FrP er den typen parti som kan se på en skoleelev som ikke får en blyant fordi skolen ikke har råd, og gå til valg med et uttalt mål om at denne eleven skal få en blyant, FrP vil bevilge midler til neste års statsbudsjett slik at denne elven får en blyant!

Siden når er utsendelse av en mann en rikspolitisk sak?

We live in a stupid society.

7387491[/snapback]

Vet du engang hva populist betyr?

7387571[/snapback]

Jeg har alltid lært at populisme er å tilpasse sine argumenter - i de situasjoner en argumenterer - til majoriteten for å øke egen popularitet, jeg kan ta feil, men det var i alle fall det jeg siktet til.

Jeg tror forresten at du veldig godt forsto hva jeg siktet til, så hva var egentlig poenget ditt?

7387491[/snapback]

Siden Norge er et miniputtland med bare 4,6 millioner innbyggere, blir slike ting raskt rikspolitikk..

7387850[/snapback]

Siden Verdens Gang er Norges største avis, og regjeringens agenda og utvisningspolitikk bestemmes av denne avisens fokus på ymse personer, saker og lignende? :wee:

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar

7387491[/snapback]

Siden Norge er et miniputtland med bare 4,6 millioner innbyggere, blir slike ting raskt rikspolitikk..

7387850[/snapback]

Siden Verdens Gang er Norges største avis, og regjeringens agenda og utvisningspolitikk bestemmes av denne avisens fokus på ymse personer, saker og lignende? :wee:

7388380[/snapback]

Det er nok dessverre en ikke helt utenkelig situasjon, ja.. :roll:

Lenke til kommentar
Hvem tror helhjertet på grunnlaget for utvisningen?? at; Krekar er en fare for Rikets sikkerhet

Den får de dra lenger ut på landet med. Jeg er FOR at Krekar får bli, i ren protest mot at myndighetene kommer opp med røverhistorier.

7387530[/snapback]

Du vil ikke at Krekar skal sendes ut av landet fordi du ikke tror at han er en trussel mot rikets sikkerhet? Du tror altså at Krekar er en helt vanlig mann, som tilfeldigvis har hatt så uflaks at det har dukket opp krav om utlevering ifra landet, påfølgende et hav av røverhistorier om han.

-Hvorfor skal jeg ikke tro at denne mannen er en fare for rikets sikkerhet?

Og det at han vil bli drept dersom han reiser tilbake, isåfall; hvorfor det?

Slik jeg har forstått det så er han på "ferie" titt og ofte i hjemlandet sitt; hvorfor det?

Jeg skjønner ikke hva det er å forsvare denne mannen fra å sendes ut?

Endret av jh_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...