Kontorstol Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg skal modde litt på desktopen min, og da skal jeg bruke ObjectDock i steden for oppgavelinjen, men jeg trenger litt hjelp... 1: Hvordan kan jeg lage en "knapp" jeg kan trykke på for å slå av PC'en? Liksom en snarvei til "slå av datamaskinen" som jeg kan legge på ObjectDock... 2: Jeg vil ha et par minimalistiske bakgrunner og ikonpakker som jeg kan bruke... 3: Jeg vil ha en liten kalender og gjerne noe som viser CPU og slikt og gjerne en klokke på desktopen Men alt skal vere enkelt, for jeg vil ikke ha noen vanskelige script som jeg må programere selv, bare enkle programmer Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 til shutdown funksjonen du vil ha. http://www.webtechgeek.com/How-to-one-clic...down-button.htm Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 til shutdown funksjonen du vil ha.http://www.webtechgeek.com/How-to-one-clic...down-button.htm 7387326[/snapback] Takker, neon som har neon kule ikoenpakker eller? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvorfor ikke spøre i Deskmod tråden? Ligger link i signaturen min... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hvorfor ikke spøre i Deskmod tråden? Ligger link i signaturen min... 7387437[/snapback] Ja, jeg har vært der før man kan vel spørre Men jeg synest det er mer oversiktelig å få svar her da Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Er kanskje litt bedre obersikt her, med i deskmod tråden kommer jo alle gutta som har peiling på dette. Er ikke sikkert de stikker innom denne posten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå