Gå til innhold

Norton Ghost-- funker alt etter backup?


Lukilock

Anbefalte innlegg

Hallo!

 

 

 

Vis jeg har 2partisoner (C og E), og jeg har et spill innstalert på E og det spillet trenger filer både fra C og E, og jeg tar backup av begge partisjonene. Vil spillet virke 110% etter at jeg har formatert, og har gjennopretta Bacupfila?

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
edit: Lagde heller ny Topic, slik at det ikke ble Off-topic i den andre tråden jeg sporte i

 

 

Sempron ;)

Endret av Sempron
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Riktig det ja. Holdt selv på med akkurat det der i går, bare at da var det Acronis True Image jeg brukte. Det var ei maskin som hadde slått seg vrang, eller det var Norton som hadde slått seg vrang. Da kom jeg på at jeg hadde laga Image av maskina før Norton ble installert. Når jeg gjenoppretta det Image, da var maskina opp og gikk og var like fin igjen i løpet av 5 minutter. Da var det bare å installere Antivirus igjen.

Eneste du bør huske på er at Image retter seg etter maskinvaren din, og det kan dermed bli konflikt om du gjenoppretter et Image som IKKE er laga for den aktuelle maskina, ellers går det kjempe fint.

Med andre ord, spillet ditt fungerer perfekt igjen om du har tatt Image av begge partisjonene og gjenoppretter dem igjen.

 

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...