Goliath Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Fikk nyhetsbrev fra SHG med noen tilbudsvarer og denne: Hva har denne personen gjort mon tro? Storsvindler? Ulove dusør på 5000,- via nyhetsbrev var vel litt drøyt syntes nå jeg. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 artig. Hva sier datatilsynet til sånt mon tro? Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje det er Julenissen i forkledning..... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Er dette lovelig? Tviler Endret 29. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
geokri Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 ser ut som de etterlyser han i danmark egentlig, er nok andre lover der. Lenke til kommentar
friskies Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Når butikkene ikke engang har lov til å henge opp bilder av butikktyver på pauserommet så har de garantert ikke lov til å sende ut bilde på mail nei heh. Sikkert en som har svindlet de kraftig eller noe sånt. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 jeg vill ha den dusøren Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hehe, såg litt suspekt ut det der ja, men eg skal ikkje skryte på meg noko kjennskap til dansk lovverk. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg ville tro at et såpass kjent firma som SHG ville sjekket opp om de bryter noen lover ved å gjøre dette, så jeg antar at det er lov i Danmark. For å komme med en liten digresjon; jeg trodde først vedkommende var David Beckham. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 sikkert en form for gullpølsa slik som Gilde har hehe Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hmmm... ja i norge er dette nesten garantert ikke lov, men jeg kan i kke uttale meg for dansk lovverk. Det er tross alt en *del* løsere enn Norges på mange områder. Tenker meg at det er stor-svindel eller en grab&run som har vært forspill til denne etterlysningen ja -Stigma Lenke til kommentar
abrj Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Kan være en som har hentet ut en pakke som ikke tilhører han? Tror norsk lovgiving er ganske klar på dette. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Han der ligna litt på meg... Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 aha! melde fra om jovaa og hente spenn... nei, visst han er dansk så vet ikke jeg... Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Det kan hende at det er en nær slektning av noen i SHG AS som har meldt sin bror savnet eller noe.. og som gjærne vill vite hvor han er... Er det norkse eller danske kroner? Jeg vill ha danske de er mer verdt Endret 30. november 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Tror dette er et lite gjennomtenkt reklamestunt fra SHG sin side. Selv ikke terrormistenkte blir ettersøkt på denne måten og strider helt klart med alle lover og regler som skulle eksistere. Man har "lov" til å utlove dusør som privatperson, men å sende ut dette i form av et nyhetsbrev til "kunder" kan jeg ALDRI tenke meg er tillatt i noe vestlig land! Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Lignet vel egentlig veldig på en polakk som var ofte innom og stjal på butikken jeg jobbet på tidligere. Han ble tatt av politiet og kastet ut av landet mener jeg. Men de bildene var ikke så veldig gode da, det skal sies. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 For SHG sin del håper jeg dette er et dårlig forsøk på et reklamestunt. A'la det norske skrotinger kjører på tv med folk som "finner" "gullbilletter" eller andre ting. Tøys og fanteri hele opplegget. Men i dette spesifikke tilfellet synes jeg SHG fremstår som svært useriøse - uansett hva de ønsker. På den andre siden: "All PR er god PR" Eller..? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Å ikke fortelle hvorfor de etterlyser denne personen er useriøst etter min mening. Og er det norske kroner eller danske kroner? Virker ikke veldig gjennomtenkt den etterlysninga nei... Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 i og med at det er shg.dk så regner jeg med at det er danske kroner... blir vel som om komplett.NO skulle ha en konkuranse med premie på 10.000, selvsagt er det 10.000NOK de mener da, ikke 10.000sør-amrikanske dollar eller hva de bruker der nede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå