rocco666 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei. Trenger litt hjelp her, for nå har jeg holdt på hele dagen. Jeg har et Panasonic NV-DS65 som jeg har lånt for å overføre noen DV taper med. Jeg bruker IEEE 1394 kabel som er 4/6 pins. Programer jeg har prøvd er Adobe elements og Cyberlink powerdirector, men ingen av dissen programmene finner cameraet. Dei finner bare bildene som ligger på minne brikken når jeg bruker usb kabelen. Må jeg instalere en egen driver til firewire eller? Har 2 firewire i pc`en. Har noen noen tips og råd. Mvh. Lasse. Lenke til kommentar
Beckham Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Trykk start-kontrollpanel-ytelse og vedlikehold-system-maskinvare -enhetsbehandling i den rekkefølgen , så finner du IEEE 1394 bussvertskontrollere... Dersom det står en hake eller noe ved den så er den kanskje ikke aktivert eller du kan prøve å oppdatere driveren ... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Du set vel kamera i Play/VCR-modus, og ikkje i opptaks- eller minnekort-modus (om kamera har sistnemnte i det heile)? Nokon ekstra drivarar skal ein vanlegvis ikkje trenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå