Mirawen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei! Jeg har nettopp innstallert mitt nye Asus GeForce 7600 GS skjermkort. (Det var meg med tråden om skjermkort til sims2. ) Men det hakker, åh hjelp som det hakker... Nå er riktignok grafikkinnstillingene også høyere satt. Da lurer jeg på.. hvor mye har det å si å oppdatere driveren? (som jeg holder på med, men tar tid å laste ned.) Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hmmmmmmmmm..... og et spørsmål... Nå fant jeg ut at det er en nyere driver på nvidia sine sider. Tror jeg. Høyere nummer i alle fall. Jeg laster fra asus sine sider. Skal jeg bare droppe det da, og laste ned fra nvidia i steden? Og må jeg avinstallere driveren jeg allerede har innstallert? Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmmmmmmmmm..... og et spørsmål... Nå fant jeg ut at det er en nyere driver på nvidia sine sider. Tror jeg. Høyere nummer i alle fall. Jeg laster fra asus sine sider. Skal jeg bare droppe det da, og laste ned fra nvidia i steden? Og må jeg avinstallere driveren jeg allerede har innstallert? 7387061[/snapback] Ta den fra Nvidia sine sider. Du skal i utgangspunktet ikke behøve å avinstalere gamle drivere, men problemer kan oppstå, prøv først så hvis du får problemer kan du prøve å reinstalere. Lenke til kommentar
peiper Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hmmmmmmmmm..... og et spørsmål... Nå fant jeg ut at det er en nyere driver på nvidia sine sider. Tror jeg. Høyere nummer i alle fall. Jeg laster fra asus sine sider. Skal jeg bare droppe det da, og laste ned fra nvidia i steden? Og må jeg avinstallere driveren jeg allerede har innstallert? 7387061[/snapback] Last ned og installer. Lenke til kommentar
Mirawen Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Last ned og installer. 7387125[/snapback] Jeg laster. Men vil spillopplevelsen forbedres noe særlig? Noen som vet? Hadde håpet på bedre resultat enn hva jeg fikk. Lenke til kommentar
Karamell Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 93.71 er siste fra Nvidia. Her er en guide til installering av Forceware drivere. Man bør oppdatere, dette gjelder spesielt de med nye modeller, SLi oppsett eller dual core CPU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå