Enga12 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt tomme cd-covere. Helst doble. Evt. kan jeg kjøpe av noen som vil bli kvitt tomme cd covere. Erik Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Har kjøpt noen i platebutikker. Det har vært enkle covere, vet ikke om du får kjøpt doble. Skal du ha enkle, tror jeg det vil lønne seg å kjøpe en pakke med CD-R-plater isteden, og bruke coverne som følger med. Lenke til kommentar
Lowrider Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Søk på "Cover" på komplett.no, der har jeg kjøpt både DVD, Doble og enkle CD cover :smile: Lenke til kommentar
Enga12 Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Takk skal du ha :smile: Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Clas Ohlson har CD-covere for en, to, fire og seks CD'er. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kan jo gjøre som meg å gå gjennom den gamle musikk-samlingen og ta coverene til alle cdene du ikke bryr deg om (hint: MrMusic plater osv osv :smile:). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Lol solgte nettop 50tomme cd covere for 100kr. Bruker cd mapper fra clas ohlson Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Humm.. bruker som regel "cake-box'er". Cover tar for stor plass og cd-mapper. For dyrt.. : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå