cypern Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 (endret) akkurat. kjempefolk skjønner jeg;) Men uansett: jeg trenger virkelig hjelp: av noen av dere superflinke medmennesker Vet noen om en firmware som gjenoppretter tilbake til utgangspunktet? Grunnen for at jeg lastet ned firmware var for at jeg ville ha høyere lyd Forøvrig ser jeg at firmwaren som hindrer opptak på FM-radio er 10.50.02, Den som ligger på creative nå 10.60.01 ??... Endret 29. november 2006 av cypern Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skal du ha høyere lyd må du velge amrikanske FW. Dette pga EU regler. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skal du ha høyere lyd må du velge amrikanske FW. Dette pga EU regler. 7392610[/snapback] Du har vel ikke en guide? Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skal du ha høyere lyd må du velge amrikanske FW. Dette pga EU regler. 7392610[/snapback] Du har vel ikke en guide? 7392997[/snapback] Men det er bare og innstalere denneamerikanske firmwaren... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Men det er bare og innstalere denneamerikanske firmwaren... 7393522[/snapback] Hmm, trodde man måtte slette den som var der og sånt, kanskje ikke Trenger egentlig ikke høyere, har lukket headset. Men kjekt å ha. edit: det var for 60gigabyten Har sendt mp3 spilleren til retur i dag, så det tar nok litt tid før jeg får den tilbake/ny. Endret 30. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sorry, her er den til 30GB... Lenke til kommentar
cypern Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Spaceworld har hjulpet meg, og jeg skal ned dit etterpå for å hente en ny spiller. Meget god kundeservice. Mon tro om det er en del produktfeil hos creative? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Neppe mer enn det er vanlig på slike produkter. Og når kundeservicen er såpass god (spørs om du hadde klart det samme i butikken med en iPod), er det vel ikke mye problemer. Endret 1. desember 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei, jeg vil ikke si at Creative har så høy skade prosent iforhold til andre produsener. Packard Bell hadde jo en software feil på en hel serie... Lenke til kommentar
cypern Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Nå fikk jeg i alle fall ny mp3spiller. Har lastet ned og installert den amerikansek firmwaren, men...ingenting skjer. Etter spilleren har restartet seg så får jeg fortsatt ikke mer lyd... Hva gjør jeg?? mvh Erik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå