frdrk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei Trenger et program som jeg kan bruke til og sende filer fra laptoppen min til pcen min. Laptoppen bruker trådløst mens pcen bruker nettverkskabel rett i routern. filene er store så hadde vært fint med et program som gjorde dette raskt. Helst gratis. Noen som vet om noe program for slikt? Lenke til kommentar
daniel_RR Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hva med å lage en mappe hvor du har full tilgang på den stasjonære maskinen? dermed kan du lete opp den stasjonære maskinen og mappen på nettverket og bare klippe og lime inn mellom mappene. tror ikke det blir stort lettere enn det. Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hehe. Hørtes kanskje litt lettere ut enn og installe noe programm. Men om du vil ha ett programm fordi, vil jeg anbefale GENE6FTP. Dette er lettvindt og bruke for og dele/flytte fil. Men det letteste er og dele en mappe mappe der andre brukere har wrhite rettigheter. -- Marius Lenke til kommentar
frdrk Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Har satt opp et nettverk mellom maskinene med den windows greia som ligger på venstre side i mine netterkvsteder, men laptoppen kommer hele tiden med feil. Tror kanskje det har noe med at laptoppen har XP Home mens den statsjonære pcen min har XP Pro. Takk for tipset Marius! skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå