Gå til innhold

Green Card svindel, hva gjør jeg?

Kenny McCormick

Anbefalte innlegg

skulle sende en søknad på internett om å bli med i et green card lotteri, men da jeg hadde fylt inn navnet, adresse osv. så kom det fram at jeg måtte betale 30$ og det var alternativer for hvordan jeg ville betale, da gikk jeg ut av det

men jeg hadde fylt inn email adressa mi så idag fikk jeg en mail hvor det stod at jeg hadde frist til 3. desember å betale

hva gjør jeg?

green card lotteriet skal være gratis så dette må jo være svindel

Endret av Lazy_Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
nei, men fyllte jo inn hele navnet mitt og adressa mi

7386770[/snapback]

Hvis noen banker på døra bare hevder du at du aldri har fyllt ut det tullte og at noen må ha skrevet deg på for å kødde med deg. De har _ingen_ bevis siden de ikke kan spore IP-adressen din. Klag på usikret trådløst nett hvis du må :p

Lenke til kommentar

Her er mer info ;)

http://www.official-green-card.org/index.a...CFUQhMAod0mdsig

Official-Green-Card Organization charges for its professional and expertise service we give you. Our professional service includes: application service, information check, correcting of wrong or invalid data, support in different languages, correct completion of the application, and submission of the application on time and to the correct address. Official-Green-Card ensures that your application will not be disqualified. For more information send us your question or read our advantages or our Facts & FAQ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...