St.Anders Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hvis jeg kjøper ei bøtte med 3 kilo proteinpulver.. hvor lenge sånn ca. vill den vare? Endret 13. desember 2006 av St.Anders Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Det avhenger vel av hvor mye du trener/trenger? Her i huset har vi også ei 3-kilos bøtte stående. Går vel ca 1bøtte per halvår (nå trener ikke alle i familien så ofte, og har heller ikke det store behovet for proteinpulver) Lenke til kommentar
St.Anders Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 trener vell ca. 3 ganger i uka Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) si du tar ca 30 g per shake og du tar ca 2 shaker per dag de 3 dagene du trener på vil en 3kg bøtte holde i ca 4 måneder Endret 29. november 2006 av sull Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis du tar så mye som meg går boksen unna på 1 måned Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hvis du tar så mye som meg går boksen unna på 1 måned 7387790[/snapback] hvor mye tar du da tøffen? Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) DNA: Du trener nok mer enn han gjør. Da jeg trente seriøst kunne en 5 kilo gått på en måned. Alt avhenger av hvor mye du tar per dag og hvor mange dager du trener i uken. Men det er ikke vits å ta alt for mye protein i og med dette bare blir skilt ut igjen fra kroppen i og med det er en grense for hvor mye den greier å ta opp Endret 29. november 2006 av sull Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hvor mye proteinulver? Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ? Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det ! Du kan jo ta et rådt egg ? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Hvis du tar så mye som meg går boksen unna på 1 måned 7387790[/snapback] hvor mye tar du da tøffen? 7387799[/snapback] Ca. 180g de dagene jeg trener i uken, tok hver dag før men ble litt dyrt så tar 1 ekstra boks tunfisk de dagene jeg ikke trener,. Endret 29. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hehe ok Trener en god del du da elle? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Her går det 5 kg protiss i mnd. 1 pers hvor mye proteinulver? Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ? Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det ! Du kan jo ta et rådt egg ? 7387908[/snapback] Rått egg? Smaker hogg pluss at du kan risikere å få salmonella. EDiT: For å svare på spm. Visst du trener 3 ganger i uka, må du også legge opp til å ta en god del protein på kviledagene. Jeg vil tru den bøtta varer nesten 4 uker. Endret 29. november 2006 av Flexo Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det !Du kan jo ta et rådt egg ? 7387908[/snapback] Hvorfor rått? Tilsvarer ett rått egg, én shake med proteinpulver? Hvorfor er det ikke så smart å prøve proteinpulver? Ja, det spørs jo hvor mye du trenger, men minst en måned. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 hvor mye proteinulver? Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ? Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det ! Du kan jo ta et rådt egg ? 7387908[/snapback] Jeg pleier å ta to "scoops" etter trening, og når jeg er sulten ellers. Protein er visst gøy å bryte ned. Vet ikke hvor mange gram det tilsvarer. Protein fra Whey Tech. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Vet ikke hvor mange gram det tilsvarer. Protein fra Whey Tech.7414362[/snapback] Det er 37g protein i 2 scoops whey tech. Men måler du det direkte blir det 45 g tilsammen. Jeg bruker whey tech selv. Kjøpte en storhandel whey tech, 4 bøtter for en måned siden eller noe, kjøpte jordbær. Er jævli lei den smaken, angrer litt på at jeg ikke bare valgte sjokolade eller banan. Lenke til kommentar
Frosten Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Er jævli lei den smaken, angrer litt på at jeg ikke bare valgte sjokolade eller banan. 7414554[/snapback] Kan trøste deg med at du hadde blitt like lei av sjokolade hehe Gleder meg til å bytte den ut for å si det sånn PS! 4 bøtter!? Du er en syk syk mann Bør alltid starte forsiktig slik at du ikke sitter igjen med Svarte-Per Endret 3. desember 2006 av Frosten Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 http://www.treningsforum.no/article/articl...50725_proteiner Fin artikkel som burde gi deg svar på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk mitt 90+ pulver idag:P Smakte godt med sjokolade smak:D Men jeg bare lurte på hvor masse jeg skal ha i et glass? i boksen fikk jeg med en skje som det står 50 ml. har tatt en full sånn til nå, noen som kan forklare sånn ca hvor masse? Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Den blåe scoopen som følger med tar 20 gram, strøken. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 hvor mye proteinulver? Har ikke prøvd proteinulver før hva er det ? Har heller ikke prøvd protein pulver og er vel ikke så smart heller, jeg skal iværfall aldri begynne med det ! Du kan jo ta et rådt egg ? 7387908[/snapback] Hva er "protein pulver"? og hva er "rådt" egg?. Jeg tar proteinpulver selv, en boks går på 2-3 måneder. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Fikk mitt 90+ pulver idag:P Smakte godt med sjokolade smak:DMen jeg bare lurte på hvor masse jeg skal ha i et glass? i boksen fikk jeg med en skje som det står 50 ml. har tatt en full sånn til nå, noen som kan forklare sånn ca hvor masse? 7432225[/snapback] glass? Har du ikke shaker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå