Gå til innhold

Playstation 3, har dere den?

sir-alex

Anbefalte innlegg

krislarsen, dette skal ha blitt avvist. Har ikke kildene foran meg nå, men har lest flere steder at PS3 i likhet med de fleste andre konsoller er låst til den mengden RAM den blir levert med.

7417662[/snapback]

Antar dette jeg også. Problemet er bare at de linuxdistribusjonene jeg har sjekket kun finner 256MB ram, noe som er i minste laget. Mulig resten går med til skjermkortet..

7418420[/snapback]

Minste laget for hva?

7418997[/snapback]

I minste laget for å bruke den som PC. Iallfall hvis man skal ha et passende antall websider åpne + mail etc.. Opera bruker minst 200MB minne ved min normalbruk, men jeg har nok over gjennomsnittet mange tabs åpne (= godt over 50).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjør du alldeles ikke. Skal du ha en bra PC idag så koster det omkring 11000 og det er uten skjerm. Likevel så er den mindre kraftig enn PS3.

7417501[/snapback]

Du kan jo legge til alt fra 6-20000 for en TV så du faktisk får utnytt det som ps3 har å tilby da... 1080p og Blu-ray liksom, er jo ikke no særlig å komme med en vanlig SD TV. Har du prøvd å surfe på internett med en vanlig SD TV? Ikke særlig behagelig.

Lenke til kommentar
krislarsen, dette skal ha blitt avvist. Har ikke kildene foran meg nå, men har lest flere steder at PS3 i likhet med de fleste andre konsoller er låst til den mengden RAM den blir levert med.

7417662[/snapback]

Antar dette jeg også. Problemet er bare at de linuxdistribusjonene jeg har sjekket kun finner 256MB ram, noe som er i minste laget. Mulig resten går med til skjermkortet..

7418420[/snapback]

Minste laget for hva?

7418997[/snapback]

I minste laget for å bruke den som PC. Iallfall hvis man skal ha et passende antall websider åpne + mail etc.. Opera bruker minst 200MB minne ved min normalbruk, men jeg har nok over gjennomsnittet mange tabs åpne (= godt over 50).

7419827[/snapback]

Slik å forstå.. Vel, det er ikke å anbefale å bruke den rett ut som pc vil jeg si :) og hva i alle dager er det du driver med som hra 50 tabs oppe 24/7? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...