Gå til innhold

Playstation 3, har dere den?

sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurte på om noen har importert Playstation 3 fra Japan eller Usa, og spilt litt.

Hvordan er den?

Kan jeg få en bekreftelse på om Playstation 3 er sonefri eller ikke, når det gjelder spill?

Ser at playstation 3 blir solgt på ebat for rundt 6000kr. Er dette mye høyere enn det butikkprisen vil bli i Norge??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si en ting klart så vil den billigste PS3 som kommer til Norge koste ca. 4000 kr. mens den med 60 gigabyte koste ca. 4700 kr. PS3 blir ikke så dyr som dere tror... det skal jeg love dere..:!

MEN ALLE SAMMEN DERE KAN PRØVE PS3 imorgen kl. 15.30 til 19.00 på SONY butikken i karl johan på paleet.!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

menne soner er jo noe spill utvikleren bestemmer.

noen spill er sonefrie, f.eks ubisoft pleier og ha sone fri.

så ps3 er ikke 100% sonefri vell?

Lenke til kommentar

Så hva skjer..? noen som faktisk har den eller?=P

Prøvde den på sony center på mandag. Meget lite imponert. Dog, ganske imponert over antallet folk som syntes at grafikken var "heeeelt syk"... øhm. Noen der trengte briller. Visst var det flott, men SÅ flott var det heller ikke. Selve maskinen var flottere enn spillene. Synes grafikken i RFoM var heller litt flat. Masse lavoppløste teksturer. Gameplayet virket jo ganske solid, men jeg savnet faktisk ristingen med en gang uten å helt være forberedt på det. Makan til hvor godt vant vi er blitt! hehe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

har på følelsen at folk blir blinde av at det er en PS, de ser liksom ikke objektivt på det. skal bannde på at hvis PS3 bare var en liten cpu oppgradering fra PS2.. så ville folk si at det var helt ekstremt og bra bla bla.

selv om f.eks 360 var 5år lenger fram i tid... skjønner meg ikke helt på disse ps sony fansa.

Lenke til kommentar
har på følelsen at folk blir blinde av at det er en PS, de ser liksom ikke objektivt på det. skal bannde på at hvis PS3 bare var en liten cpu oppgradering fra PS2.. så ville folk si at det var helt ekstremt og bra bla bla.

selv om f.eks 360 var 5år lenger fram i tid... skjønner meg ikke helt på disse ps sony fansa.

7388003[/snapback]

No shit...=P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
jasså hvor har du det fra?

veldig veldig rart at det er billigere enn i usa.

norge er altid dyrere

7387226[/snapback]

599 U.S. dollars = 3 773.8797 Norwegian kroner

Skal prøve en PS3 på fredag i Stavanger om jeg får tid! :)

7387944[/snapback]

har du hørt om mva? 25%. fortjeneste til butikker.. og andre tullete avgifter?

Lenke til kommentar
jasså hvor har du det fra?

veldig veldig rart at det er billigere enn i usa.

norge er altid dyrere

7387226[/snapback]

599 U.S. dollars = 3 773.8797 Norwegian kroner

Skal prøve en PS3 på fredag i Stavanger om jeg får tid! :)

7387944[/snapback]

og så kommer det jo + 25% mva i tillegg og da. = 4716,- ~ 4700,- og så kan det jo hende det blir lagt på litt ekstra fortjeneste. tipper elkjøp selger 60GB utgaven for rundt 4995,-.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt en nå venter på å få den i posten:)

Playstation 3+ekstra trådløs kontroll+ Ridge Racer 7.

Betalte 6000,- Det er en japansk versjon, så det er samme sone som her i Norge. Regner med å selge den litt etter jul, fordi jeg bare skal teste den litt, så da taper jeg nok ikke det på det :cool:

Lenke til kommentar
Det er en japansk versjon, så det er samme sone som her i Norge.

7389130[/snapback]

Hø? :dontgetit:

7389238[/snapback]

Nå blir det jo sagt at Ps3 er sonefri. Men i Japan så har de sone 2 på spill og filmer som her i Norge også.

7389307[/snapback]

Dvder er sone 2 i Japan ja, men PS1 og PS2 spill er NTSC/J i Japan og ikke PAL som i Norge (Europa). Blu-ray er sone A i Japan og USA, mens den er sone B i Europa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...