DawnDusk Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei! Jeg skal kjøpe meg en ny PC nå, men så kom jeg til å tenke på noe.. er det ikke veldig dumt å kjøpe dette 1 mnd før nye Windows Vista kommer ut? Hvis jeg kjøper denne i desember, vil jeg da få noen fordeler når det kommer til oppgradering til Vista; eller blir jeg behandlet om en helt vanlig kunde som har kjøpt XP for noen år siden? Bør jeg vente å kjøpe en PC for å få med Vista, eller er det like greit å oppgradere senere? (Hva er prisen for det?) Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) viss du SKAL ha vista, da hadde jeg ventet med å kjøpe ny data. Blir jo litt teit og nermest kaste ut mye penger ut av vinduet pga at du må kjøpe En XP licens når du f.eks kjøper dataen nå. Hadde jeg vært deg, sa hadde jeg venta, eller "plystre"laste ned vista den ulovlige veien" men det er ikke noe jeg anbefaler av egen erfaring. Endret 29. november 2006 av Freak627 Lenke til kommentar
remmm Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tror du trygt kan kjøpe ny pc nå Man får (nesten) gratis oppgradering til vista hvis man kjøper pc etter 1. november (dato som er passert for lenge siden :!: ) Må vell betale noe porto osv... men tror ikke det blir så veldig mye Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Er det noen som vet om man får kjøpt bærbare(helst fra DELL) med Vista like etter 30. Januar? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Media Center gir fri oppgradering til Vista (kun ekspedisjon på $15). Andre versjoner av XP kjøpt etter 1. nov gir oppgraderingspris på $45 (eller noe) + $15 i ekspedisjon. Da vil man få tilsendt en media til Vista (aner ikke hvilken versjon), og en lisens. Dette gjelder vel kun OEM. Fikk i hvertfall denne beskjeden av min lokale dataforretning i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå