Blueberry Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Rhapsody (www.listen.com) lar deg lytte til nettradio - både vanlige kanaler og kanaler som du selv setter sammen ut fra musikksmak. Inneholder også noen 20,000 album som du kan streame. Koster $5 eller $10/mnd, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Blueberry Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 Ooops...følte meg litt blond der... Meldingen over var egentlig ikke ment som et eget emne, men som svar til et spørsmål i tråden 'Mobber Komplett Seagate Barracuda IV unødvendig?' Beklager folkens... Lenke til kommentar
Milla Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Trodde først innlegget ditt handlet om gruppen Rhapsody jeg.. ble så glad når jeg trodde noen andre her også liker dem :smile: Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Du er ikke den eneste som liker Rhapsody her :smile: Lenke til kommentar
Milla Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 22:15, skrev PoL-E:Du er ikke den eneste som liker Rhapsody her :smile: Det var bra det da :smile: Hva annet liker du? Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Quote: Den 2002-11-16 22:23, skrev Milla:Det var bra det da :smile:Hva annet liker du? Rhapsody er tøft ja.. Nightwish, Symphony X + masse mer også... Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 October project, filds of the nephilim, bolt thrower, lake of tears Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 rhapsody, nightwish og powerman5000! Lenke til kommentar
opl75 Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Vitalij Kuprij, At Vance, Avantasia, Blind Guardian, Therion (Secret of the Runes) og selfølgelig The great kat - Beethoven on speed. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 20. desember 2002 Del Skrevet 20. desember 2002 personelig gå jeg for ROBBIE WILLIAMS ( I just wanna feeel reaal love ) (hw.no@undernet humor) Også litt Lotr Two Towers.. og Creed .. og Smallville Sanger Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Tøft, andre i norge som også liker Rhapsody. Det er bra. Andre grupper som Nightwish, Luca Turilli(fra Rhapsody), Symphony X, Sonata Arctica, Stratovarius +++ er også bra. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Trodde først innlegget ditt handlet om gruppen Rhapsody jeg.. ble så glad når jeg trodde noen andre her også liker dem :smile: Har alldri hørt navnet på den gruppen eg? Er det pop/rock/metal?? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Trodde først innlegget ditt handlet om gruppen Rhapsody jeg.. ble så glad når jeg trodde noen andre her også liker dem :smile: Har alldri hørt navnet på den gruppen eg? Er det pop/rock/metal?? Det er Epic Symphonic Power Metal. Håper det var ett greit svar Lenke til kommentar
Tyrael Skrevet 5. januar 2003 Del Skrevet 5. januar 2003 Faktisk så er det Symphonic Epic Hollywood Metal. Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Faktisk så er det Symphonic Epic Hollywood Metal. Teknisk sett så har du rett, men på det 1. albumet var det Epic Symphonic Power Metal, det har også gått noen rykter om at de vurderer i skifte tilbake til orginal-navnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå