Thor. Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Litt rar tittel da men =/ Greia er at jeg har to partisjoner. Den ene er windows xp på. Den andre er det vista på. Begge fungerer men jeg ville ha litt linux og. Ser det er noe som kalles "Shrink volume" i vista sin Computer management, er det denne funksjonen jeg leter etter? hvis ja, hvordan fungerer den? Lenke til kommentar
spazeman Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ville uansett ikke ha krympet systempartisjoner, det fører OFTE til trøbbel. Partition magic har en slik mulighet, men du burde ikke gjøre det uten å ha for eksempel laget Ghost imager av operativsystemene dine. Den "Shrink volume" som du nevner høres jo ut til også kunne gjøre dette, kan du ikke bare søke på den og lese hva det står i Vista sine hjelpefiler for å finne ut om du kan bruke den? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ville uansett ikke ha krympet systempartisjoner, det fører OFTE til trøbbel. Partition magic har en slik mulighet, men du burde ikke gjøre det uten å ha for eksempel laget Ghost imager av operativsystemene dine. Den "Shrink volume" som du nevner høres jo ut til også kunne gjøre dette, kan du ikke bare søke på den og lese hva det står i Vista sine hjelpefiler for å finne ut om du kan bruke den? 7387044[/snapback] Joda. Men greia er jo at jeg kan ta sjangsen siden alt er nyformatert og jeg har enda 29 dager igjen på xp (ikke brukt noen key enda). Dette for å spare lisensen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå