x_sigmund_x Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hei .... jeg er veldig i tvil om jeg skal kjøpe raptor m3 eller microsoft habu. Er det noen som har noe erfaring med noen av disse musene? Jeg har ganske lyst på M3 men har lest mye bra om habu åsså. hilsen sigmund Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Eg har hatt habu i nesten 2 veker no og er fornøgd so det holder! Love it <3 Lenke til kommentar
frode20 Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 microsoft habu sier jeg bare, skal kjøpe den når jeg får lønning. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjøpte Habu musa. Kjeme fornøyd. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kjøp Habu du har den selv Hadde veldig lyst på M3 pga designet, men M3 har tydeligvis bare 800 ekte dpi, og mye dårligere laser enn Habu Habu<3 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bare ikke gjør samme feilen som meg. Jeg stresset lenge og trodde laseren var ødelagt. Men laseren lyser ikke rødt på denne musa Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Bare ikke gjør samme feilen som meg. Jeg stresset lenge og trodde laseren var ødelagt. Men laseren lyser ikke rødt på denne musa 7414069[/snapback] hehe, sjønte med en gang at det ikke skulle være lys der men aldri prøv å åpne en habu.. plagdes i over en time med å få den sammen igjenn.. Lenke til kommentar
x_sigmund_x Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Takk for hjelpa a folkens trur kanskje det blir habu er skikkelig gira på den ass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå