Gå til innhold

Hvilket realm er bra nå om dagen ? Horde

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har gått lei av alliancen, å vil tilbake til horden. Der hvor horde characteren min (presten) er, er realmet så å si "ødelagt". Alt er så "elite" om dere skjønner. For å joine et lite mc guild, må man skrive en søknad som forteller om hele barndommen din osv.

Derfor lurer jeg på hvor dere spiller, å om hva dere synes om realmet deres. Også om dere vet om ett bra realm å spille på. Pvp realm er ett must.

Tanken er å spille opp noe nytt til 60, uten å bare måtte henge rundt i Orgimmar guildless på end level.

Takker for svar. :)

Endret av Mauro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg startet en horde på Deathwing i dag, startet der pga jeg har noen venner der. Rerollet fra alliance pga alle idiotene og at ingen orker å samarbeide i bg. Taper hele tiden. -.-

7389444[/snapback]

Mange norske på Deathwing ? Er det ett "gammel" realm, dvs, omtrent alle i Orgimmar har Tier3 osv ? :)

Edit: Har tenkt endel på Sylvanas. Hvordan er det på horde siden der?

Endret av Mauro
Lenke til kommentar

Kan anbefale Spinebreaker.

Egentlig en eldgammel server, den døde også ut litt etter at alle spanjolene som var der stakk til en egen spansk server. Virker som den er på god tur oppover igjen i disse dager, mange low lvls, et godt miljø (ihvertfall det inntrykket jeg har fått hittil), mange guilds som dannes etc. Kan sikkert være verdt en titt...

Lenke til kommentar
Jeg startet en horde på Deathwing i dag, startet der pga jeg har noen venner der. Rerollet fra alliance pga alle idiotene og at ingen orker å samarbeide i bg. Taper hele tiden. -.-

7389444[/snapback]

Mange norske på Deathwing ? Er det ett "gammel" realm, dvs, omtrent alle i Orgimmar har Tier3 osv ? :)

Edit: Har tenkt endel på Sylvanas. Hvordan er det på horde siden der?

7389650[/snapback]

For PvP bør du styre unna Horde i BG5.

For det første er det grise- mange alliance premades med T2,5+.

For det andre er 78,4% av hordene stakkarslige idioter som farmer HK's istedet for å gjøre noe fornuftig, og de flamer deg i /w hvi s du prøver å være konstruktiv (WTB X-server /ignore)

For det tredje er de fleste hordes egentlig bare TuF- shammies/warriors. Å få slengt en heal på seg er like sjelden som en parkeringsvakt som river bota di.

Når det er sagt, Sylvanas er i BG5.

Endret av kristteo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...