Plakkulv Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 er det sånn at vist jeg poster nå er det det ferdige bidraget eller kan jeg forandre fram til den 31 ? 7549708[/snapback] Kan forandres ja greit å poste sidene slik at man kan følge med dem helt til deadline. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 da får jeg poste min da:P siden er om Queen http://pic7.piczo.com/KillYoushit/?g=1 kommer til å bli en del forandringer på fargene. og er ikke så mye info der. men jeg mener jeg allerede nå har en bedre side enn de fleste piczo sider eller hva? litt tilbake meldigner hadde vert fint og. Lenke til kommentar
OscarCPU Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har ikke akkurat en Piczo side, men har en eldre tripod side (litt mer avansert faktisk, men enkelt) check it out! Audioslave Nordic, er faktisk ikke Audioslave fan lengre da men , nå går det mer i grunge, å hardrock! Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Killyou: For å være ærlig så synes jeg den siden er den beste piczosiden jeg har sett (til nå ihvertfall ) Blir gøy å se det ferdige produktet. Skal linke til siden i første innlegg.. Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 ingen flere som skal poste dette vår litt slapt. Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2006 Kom igjen nå folkens. Jeg utvider fristen til 1.Februar. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Morsomt inititativ Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 (endret) Hehe, ja... Jeg orker ikke bygge Piczo mer, det begynner nesten å bli vanskelig det siden man ikke trenger å gjøre noe selv nesten... Så jeg bare poster en gammel Green Day side jeg lagde lol... her Av en eller annen grunn ble den ganske popluær. Hadde ca 7000 besøkende på den på ett år hehe. Ikke tenk på de siste meldingene...ikke jeg som har skrevet dem. Har ikke vært på sida på kanskje ett år så Edit: 1 feb. har jo vært xD Endret 20. februar 2007 av Andy-Pandy Lenke til kommentar
Plakkulv Skrevet 21. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2007 Får utvide fristen til 1.August, så har man god tid Lenke til kommentar
JomT Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) men uansett så blir piczo stygt dem legger inn jo all reklamen Endret 22. februar 2007 av JomT Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Joa...men morsom konkurranse for det Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 ta den vekk da:P uhm vist dette ikke er lov å poste så bare ta vekk:P Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor <style>#topBannerAd { display: none; } #top_nav { display: none; } </style> Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Hmm...fungerte ikke på min side :S Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 sjekk om div id'en er den samme som i kilden, holder på med nytt design nå Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Tenk viss det er en jente som vinner ... Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Og så? Det finnes da mange jenter som faktisk vet det med å lage hjemmesider...skulle ønske det var flere hehe Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Og så? Det finnes da mange jenter som faktisk vet det med å lage hjemmesider...skulle ønske det var flere hehe 8017806[/snapback] Jenter er vel å regne som eksperter når det kommer til piczo-sider Derfor ville det ikke vært en bombe om en jente vant. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 24. februar 2007 Del Skrevet 24. februar 2007 Hehe, joa...men nå tenkte jeg på at også mange jenter faktisk kan å lage hjemmesider...men som jeg sa: skulle fortsatt ønske det var flere av dem Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Og så? Det finnes da mange jenter som faktisk vet det med å lage hjemmesider...skulle ønske det var flere hehe 8017806[/snapback] Jenter er vel å regne som eksperter når det kommer til piczo-sider Derfor ville det ikke vært en bombe om en jente vant. 8017971[/snapback] og hvor er de da? disse sidene disse ekspertene har laget:P Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 25. februar 2007 Del Skrevet 25. februar 2007 Ehh....husker dessverre ingen nå, men vet om noen. Skal prøve å finne igjen noen, selv om jeg tviler på at jeg kommer til det. Har bare sett slike "om meg" sider, hvor det står at de er jenter, og de sidene er ikke Piczo, men andre hosts...ikke Freewebs, men kanskje slike som Frac.dk + mange andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå