hitokiri Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Desember betyr julekalender, juletre og ikke minst julemobiler. Her er de nye mobilene du får kjøpt i desember. Les mer Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ingen som tilfeldigvis spurte om 7390'en til denne artikkelen da? :/ Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) 7390 har jo kommet ut for lenge siden om man skal tro amobil edit: Ja, det jeg mente. Amobil skrev dog i artikkel for over en uke siden at den var i butikkene. Endret 29. november 2006 av arehei Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Den er ikke det... Da hadde jeg hatt den, for å si det sånn.. Sjekk prisguiden.. ingen har den yet, og ubekrefta dato har bare flytta siden gud vet når.. Edit: Men dere må gjerne sjekke det opp med nokia, altså.. hadde i allefall jeg blitt glad.. og sikkert fler i tråden jeg lagde om den telefonen.. Endret 29. november 2006 av Porcelina Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Den er ikke det... Da hadde jeg hatt den, for å si det sånn.. Sjekk prisguiden.. ingen har den yet, og ubekrefta dato har bare flytta siden gud vet når.. Edit: Men dere må gjerne sjekke det opp med nokia, altså.. hadde i allefall jeg blitt glad.. og sikkert fler i tråden jeg lagde om den telefonen.. 7386675[/snapback] Det er pr dags dato 9 nettbutikker som har denne telefonen i sine prislister. Av disse så er det 4 som oppgir at den er lagervare. Du må nok sjekke grundigere enn hva du har gjort. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Vel.. I prislister ja.. men f.eks mpx bare flytter datoen.. samme gjør komplett.. hvilke nettbutikker da, om jeg kan spørre? For da skal jeg ringe samtlige i morgen å høre, jeg..? Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Vel.. I prislister ja.. men f.eks mpx bare flytter datoen.. samme gjør komplett.. hvilke nettbutikker da, om jeg kan spørre? For da skal jeg ringe samtlige i morgen å høre, jeg..? 7387371[/snapback] cdon.com, yaTack, Komplett og eBox. Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Komplett: Lagerstatus: Ingen tilgjengelige i dag. 19 stk 2006-12-05 (Ikke på lager. Ubekreftet) cdon: hvis du går på elektronikk, mobil, nokia og ser i lista.. så ser du datoen for lager, og at det står forhåndsbestill.. yatack: se i produktteksten på siden til 7390.. forhåndsbestilling, ubekreftet leveringsdato.. ebox: Forventet 05-12-2006. (Ubekreftet)... Heh.. har sjekka de jeg seh. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Ok - får håpe at det "årnær sæ" for deg senere da! Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves etc... Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Men som sagt - Jeg hadde blitt kjempeglad om amobil som sikkert har endel inside kontakter i nokia og sånn.. kunne spurt litt etter 7390'n! Hadde varmet et lite pikehjerte skal dere vite.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 m god plass ikke er nok til å overbevise deg om at det er på tide å kaste iPod-en i søpla en gang for alle Som jeg skulle ha sakt det selv Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hva med motorola v6 maxx? Får håpe den kommer i desember Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 blir nok en Samsung X830 på meg ja. Har mangen mobiler ifra før av (alt ifra siemens sx1 til smartphone. Og fekk lyst på denne mobilen som mp3 spiller Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 blir nok en Samsung X830 på meg ja.Har mangen mobiler ifra før av (alt ifra siemens sx1 til smartphone. Og fekk lyst på denne mobilen som mp3 spiller 7390754[/snapback] Du har ikke en å gi bort da? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hehe ^^ liker å ha de. Men ser ut som jeg kommer til å legge min godt brukte qtec 8310 billig til salgs. (grunnet en ripe i skjermen og en god del slitasje på selve dekslet) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 hehe ^^ liker å ha de.Men ser ut som jeg kommer til å legge min godt brukte qtec 8310 billig til salgs. (grunnet en ripe i skjermen og en god del slitasje på selve dekslet) 7391277[/snapback] Du kan få en simens c62 til samlinga de Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Har litt lyst på Samsung X830. Regner med amobil kommer til å teste denne, så venter litt å ser... Endret 30. november 2006 av Istapp Lenke til kommentar
Wildthing Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Men ingen SL91 :/ Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) fekk kjøpt min samsung x830 i går. Jeg pleier å bruke symbian og windows smartphone mobiler. Og kan trygt sei at denne mobilen var uvant å bruke Eks sms. Er akkurat som å lære å skrive på nytt. Begynner å gå fortere i svingene nå etter mye smsbruk i går. Noe av softwaren til mobilen er bare genial. Eks lese sms og sende sms direkte ifra pcen når den er tilkoblet mobilen. Kan slenge opp noen bilder av mobilen i bruk og bilder som er tatt med kamera senere i dag. Er på jobb akkurat nå. Jeg er ihvertfall fornøyd med telefonen. Den er jo så liten og søt edit: bilde jeg har tatt med mobilen: Endret 5. desember 2006 av XeLix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg