nikey Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Heisann! Noen her som har no tips til meg? Kjører 8800gtx kortet sammen med e6600,nforce680i,2gb ram. Har overklokket maskinen til å kjøre 9x400(dønn stabilt) Men alikevel så kommer jeg ikke over 3k i 3dmark06. Kjørte performance teste i Company of Heroes i 2560x1600 da fikk jeg ca gj.snitt ca 60 fps, men nå får jeg kun 18fps. Hjalp ikke å resette biosen og kjøre alt på default heller, er det noe jeg har glemt eller? Har ikke hatt Nvidia skjermkort siden Geforce 2 så Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Innstalert alle drivere? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kjør spybot og andre adware progs. + virusscan og kjør en opprydding i regedit. Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Tryggeste løsningen når man kjøper ny hardware er å reinstallere windows, men det virker som om folk her er grinete på akkurat det der. Anbefaler deg derfor å kjøre drivercleaner for å fjerne eventuelle rester av gamle driver, og prøve en annen driver hvis du ikke har gjort det allerede Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Mulig overklokkinga overskrider hva PSU'en din er i stand til? Lenke til kommentar
nikey Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 fant ut problemet nå, virker som driverne var i en eller form for safe mode. Fjernet driverne og la dem inn igjen så fungerte alt sånn som det skulle Noen andre som har vært borti det samme problemet? BTW 11560 i 3dmark06 fikk jeg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå