Aetius Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg ringte nettopp Dell for å høre om når en vare vil være på lager (det står 3 uker + leveringstid på websiden) og dama i sentralbordet nektet å sette meg videre til noen som kunne fortelle meg det, uten at jeg opplyste om det var firmakjøp eller privatkjøp. Jeg forklarte at det spilte ingen trille, for jkeg skulle bare forhøre meg om lagerstatus og ikke kjøpe nå i det hele tatt. Det hjelp ikke, hun sa hun MÅTTE vite det før jeg kunne settes videre. Makan til idiotisk kundeservice da! Lenke til kommentar
Mott Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kunne du ikke bare si hva det var da? Lenke til kommentar
TEE Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Skulle ikke forundre meg om de har ulike loggesystemer for firma og privatkunder, slik at en på kundeservice/support for firmakunder rett og slett ikke får opp din bestilling i sine systemer. Og hva i all verden er så vanskelig med å svare på om du er firmakunde eller privatkunde? En prinsippsak om at Dell ikke skal ha rett til å vite om du har handlet som privatperson? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nei, de har nok ikke forskjellige lager til privatkunder og bedriftskunder. Dell er jo bygget opp av ekstremt bra logistikk, så det ville vært veeeldig merkelig. Derimot så har de forskjellige salgskonsulenter til privat og bedrift. Og det var jo en slik du skulle prate med. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Det som var problemet var som følger: 1) Jeg visste ikke om jeg skulle shoppe på firma eller som privatperson. Jeg vet det fremdeles ikke, da leveringstid er en av de tingene det avhenger av. 2) Jeg ringte uansett ikke for å bestille - jeg ville bare vite lagerstatus og leveringstid. Jeg sa til dama at det var samme for meg hva hun sendte meg til, bare jeg fikk informasjonen jeg trengte. 3) Jeg får piggene ut av idioti og regelrytteri, samt kundeservice som ikke tør å tenke selv (evt tilhører et firma der de ansatte i kunderservice ikke får lov til å tenke selv). Da vi kom til dette punktet gadd jeg ikke mer og sa takk og hadet. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Det som var problemet var som følger: 1) Jeg visste ikke om jeg skulle shoppe på firma eller som privatperson. Jeg vet det fremdeles ikke, da leveringstid er en av de tingene det avhenger av. 7390889[/snapback] Det er ikke forskjellige leveringstider, så dette spiller ingen større rolle sånn sett. 2) Jeg ringte uansett ikke for å bestille - jeg ville bare vite lagerstatus og leveringstid. Jeg sa til dama at det var samme for meg hva hun sendte meg til, bare jeg fikk informasjonen jeg trengte. 7390889[/snapback] Men, salgsfolkene kan sjekke lagerstatus. 3) Jeg får piggene ut av idioti og regelrytteri, samt kundeservice som ikke tør å tenke selv (evt tilhører et firma der de ansatte i kunderservice ikke får lov til å tenke selv). Da vi kom til dette punktet gadd jeg ikke mer og sa takk og hadet. 7390889[/snapback] Forstålig, ettersom du ikke er fornøyd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå