Gå til innhold

Dell - forskjellig lager for private og firma?


Anbefalte innlegg

Jeg ringte nettopp Dell for å høre om når en vare vil være på lager (det står 3 uker + leveringstid på websiden) og dama i sentralbordet nektet å sette meg videre til noen som kunne fortelle meg det, uten at jeg opplyste om det var firmakjøp eller privatkjøp. Jeg forklarte at det spilte ingen trille, for jkeg skulle bare forhøre meg om lagerstatus og ikke kjøpe nå i det hele tatt. Det hjelp ikke, hun sa hun MÅTTE vite det før jeg kunne settes videre.

 

Makan til idiotisk kundeservice da!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle ikke forundre meg om de har ulike loggesystemer for firma og privatkunder, slik at en på kundeservice/support for firmakunder rett og slett ikke får opp din bestilling i sine systemer. Og hva i all verden er så vanskelig med å svare på om du er firmakunde eller privatkunde? En prinsippsak om at Dell ikke skal ha rett til å vite om du har handlet som privatperson?

Lenke til kommentar

Det som var problemet var som følger:

 

1) Jeg visste ikke om jeg skulle shoppe på firma eller som privatperson. Jeg vet det fremdeles ikke, da leveringstid er en av de tingene det avhenger av.

 

2) Jeg ringte uansett ikke for å bestille - jeg ville bare vite lagerstatus og leveringstid. Jeg sa til dama at det var samme for meg hva hun sendte meg til, bare jeg fikk informasjonen jeg trengte.

 

3) Jeg får piggene ut av idioti og regelrytteri, samt kundeservice som ikke tør å tenke selv (evt tilhører et firma der de ansatte i kunderservice ikke får lov til å tenke selv). Da vi kom til dette punktet gadd jeg ikke mer og sa takk og hadet.

Lenke til kommentar
Det som var problemet var som følger:

 

1) Jeg visste ikke om jeg skulle shoppe på firma eller som privatperson. Jeg vet det fremdeles ikke, da leveringstid er en av de tingene det avhenger av.

7390889[/snapback]

 

Det er ikke forskjellige leveringstider, så dette spiller ingen større rolle sånn sett.

 

2) Jeg ringte uansett ikke for å bestille - jeg ville bare vite lagerstatus og leveringstid. Jeg sa til dama at det var samme for meg hva hun sendte meg til, bare jeg fikk informasjonen jeg trengte.

7390889[/snapback]

 

Men, salgsfolkene kan sjekke lagerstatus.

 

3) Jeg får piggene ut av idioti og regelrytteri, samt kundeservice som ikke tør å tenke selv (evt tilhører et firma der de ansatte i kunderservice ikke får lov til å tenke selv). Da vi kom til dette punktet gadd jeg ikke mer og sa takk og hadet.

7390889[/snapback]

 

Forstålig, ettersom du ikke er fornøyd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...