Ravn Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Noen som vet hvilke(n) kjede® som kommer til å selge CE av TloZ:TP her til lands? Eventuelt hva som følger med? Håper på svar Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Hvorfor lurer du på det? (merk at dette IKKE er et "negativt" svar) Bare lurer, føler at det er noe du vet som ikke jeg vet Det eneste jeg vet er at den i det hele tatt børr komme hit til Norge, og at jeg forventer kvalitetssnacks i pakken :!: Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Nei, jeg lurer på om den i det hele tatt kommer, og hva som eventuelt som følger med. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Så litt over gamle innlegg, og se hva jeg fant! Dette hadde jeg glemt... Kan nå si at jeg også lurte på det. Det burde komme i alle fall; men nå er jo orginalen kommet ut... og ingen CE. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 [DRØM] CE versjonen av TP inneholder alle Zelda spillene som har kommet til konsoll samt kartmateriell som matcher. Den inneholder og kunst bøker samt interesang informasjon om historien, og kanskje en liten sniktitt på neste Zelda spill til Wii. [/DRØM] Sukk, det hadde vært drømmen det. Tror jeg hadde bygget meg et fort av sofaputer, tatt pastasila på hode, benka meg fremfor Wiien til jeg så mannen med ljåen, og selv da hadde jeg nekta å slutte å spille. Lurer på om det kommer CE av TP. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Det er jo ikke heeekt umulig at det kommer noe snadder når TP begynnner å bli platina... Ekstra innhold, noe ala easter eggs hadde vært konge. Samt kunstkonsept og noe materielt Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 (endret) Da hadde den nok allerede vært her Min "drøm" med sånne ting, hadde vært noe ala Bear^ sin.. At alle Zelda-spillene hadde kommet til Wii i en nydelig papp/treeske med et stooort Triforce på, samt Mastersword og en del andre symboler.På toppen av esken skulle det vært steiner fra fjellene, fisker fra vannet, ild fra vulkanene og gress fra Hyrule Field.. Selvsagt i tre/annet materiale. Inni, hadde som sagt alle spillene vært med sine originale coverarts, men som sagt tilpasset Wii (men ikke så mye bruk av Wii-moten.. Nesten som med TLZ, CE til GC.. Som brukte minimalt av kontrollen). Alle skulle ligget i egne covere inne i tre/papp-esken. Det skulle fulgt med et eget oversiktlig atlas med nøyaktige, nytegnede kart fra de diverse spillene, pluss et som viser Hyrule, slik det var tenkt.. Med skulle det også fulgt med en omfattende hard-back bok med masser av intervjuer, meninger og historie fra Nintendo. Det skulle også fulgt med et to/tre-disc DVD-set med.. Der skulle det vært mye behind-the-scenes fra alle Zelda-spilla. Noe må de da ha filmet Masser av intervjuer ++ Settet skulle vært Limitid Edition, med bare 30 000 nummerte utgaver.. Sikkert litt rotete, t.o.m litt OT, men jeg sitter og sikler her, for søren Edit: Noen leifer.. Endret 13. januar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Hehe, skjønner hva du mener. Jeg tenkte mer når spillet går ned i pris - Classics, o.l. Det hadde vel blitt litt dyrt med ALLE Zelda-spillene... 1.000 kr ca? Uansett så tror jeg vi kan si det meste i denne tråden bare det handler om Zelda. Trådstarter har sikkert ingen anelse om at den er aktiv igjen Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Hehe, skjønner hva du mener. Jeg tenkte mer når spillet går ned i pris - Classics, o.l.Det hadde vel blitt litt dyrt med ALLE Zelda-spillene... 1.000 kr ca? 7715016[/snapback] Ja, settet hadde blitt dritdyrt.. Men jeg hadde garantert betalt hva det hadde kostet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå