xardas Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 ehh trenger urgent hjelp.. jeg finner rett og slett ikke en måte jeg kan logge inn som administrator på jeg har prøvd det meste jeg kan komme på, bytt buker, logg av administrator tools men finner ingen ting.. HJELP? Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Bytt buker? Hva mener du? Lær deg og skriv da. Lenke til kommentar
xardas Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 hva ****? jeg går jo på bytt bruker, det er bare 1 bruker der og det er ikke ADMINISTRATOR Lenke til kommentar
faidroz Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Logg paa i "safe mode". Lenke til kommentar
xardas Skrevet 16. november 2002 Forfatter Del Skrevet 16. november 2002 men jeg prøver og starte battlefield 1942 så står det at jeg må ha administrator for og kunne spille hva skal jeg gjøre å safe modus? Lenke til kommentar
faidroz Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hvis du vil ha tilgang til administrator-kontoen maa du starte opp i "safe mode". XP skjuler denne kontoen som default. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 nå husker jeg ikke akkurat hva du skulle gjøre siden jeg har sluttet å bruke xp men jeg tror hvis du logger deg ut sånn at du ser den ene bruker kontoen og så trykker du ctrl alt del så skal det komme en mulighet å logge på som administrator. men som sgat det er lenge siden. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Prøvd å høyreklikke på fila, og velge Run As.. -> Administrator ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Skru av sånn bildepåloggingsopplegg så ordner nok saken seg... Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Installer Winblows på nytt igjen og gi brukeren din alle rettigheter Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Hvis du logger av vanlig bruker slik at du står i menyen der du kan velge hvilken bruker som skal logge seg inn, er det bare å trykke CTRL+ALT+DEL 2 ganger. Da får du opp vanlig påloggingsboks og kan logge inn som administrator. Eller kan du jo også legge din bruker i administratorgruppen. Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 Jaja, her har vi et glimmrende eksempel på brukerfeil. Windows er noe drit fordi jeg klarer ikke å bruke det. Hmmm, istede for å anklage Windows XP for å være drit for at du ikke kan med det, så kan du vel bare spør hvordan man gjør ting. Eller kan du jo alltid skrivev; jeg er dum fordi jeg ikke klarer å... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 16. november 2002 Del Skrevet 16. november 2002 under user acounts i kontropanel kan du velge at du skal være administrator,logg in i safemode og fiks det. også anbefaler jeg du tar en titt på boka windows xp for dumies og les gjenom den :smile: Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Feilpostet under Hovedkort. Advarsel rettast til trådpostar når det gjeld språkbruk. Tråden stenges og flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg