pervetle Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Hei alle sammen. Idag har jeg vært på kjøpt meg en ny SE P990i. Kjøpte denne for da kan jeg bruke den som mitt "portable" kontor. For at jeg skal få optimal "ytelse" av mitt portablekontor, så må jeg få e-post delen til å fungere. På jobben der jeg jobber har vi exchange server. Jeg er litt usikker på hvordan jeg får de instillingene inn på telefonen. Og når jeg har fått disse instillingene inn på min tlf, og mottar e-post, vil de og da komme frem på min datamaskin som jeg har på jobben? Kan jeg bruke det Push-programmet som SE skriver om i brukerhåndboken? Kan noen svare meg da? Gjerne sende noen linker til sider på internett som kan hjelpe meg osv. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå