Joachim_F Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Nintendo har solgt 600 000 konsoller i USA, og 75% av alle Wii-kjøperne har også kjøpt det nye Zelda-spillet. Les mer Lenke til kommentar
Exinic Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Golden Eye på VC hadde vært genialt Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Så det er håp for GoldenEye på VC? Det hadde vært utrolig tøft, særlig hvis Nintendo tok til vettet og la inn støtte for flerspiller over WFC. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Denne overaskelsen på Virutal Console kan være fri nedlastning av et bestemt antall spill? Det hadde i hvertfall vært en utrolig god julegave, og bra PR for Nintendo. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Dette er jo gode nyheter da, til tross for konsollens last-gen HW så biter den fra seg. Meget bra Nintendo. Sukk, tenk at det fremdeles er noen dagers venting før Wii kommer her i Norge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei no begynner virkelig alt i magen ape seg rundt altsaa. Paa dette tidspunktet neste uke trur eg at eg faktisk har seglet om grunnet lanseringen som sniker seg inn. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Go Nintentdo GO! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei no begynner virkelig alt i magen ape seg rundt altsaa. Paa dette tidspunktet neste uke trur eg at eg faktisk har seglet om grunnet lanseringen som sniker seg inn. 7389953[/snapback] Tenker selv å hamstre noe beroligende... Det hadde vært knall om Goldenye kommer til VC, da vet jeg en rekke personer som kommer til å hoppe i taket! VC blir nok populært for min del hvertfall, gleder meg! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 GoldenEye hadde gjort seg som ein åpenbaring fra oven ja. er nok det spillet som har stjelt klart mest timer av mitt liv, single player-messig og sammen med venner Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Flott dette, håper det går bra for Wii i europa og. Dersom eg nokon gang kjem til å kjøpe ein konsoll blir det nok Wii. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Nei no begynner virkelig alt i magen ape seg rundt altsaa. Paa dette tidspunktet neste uke trur eg at eg faktisk har seglet om grunnet lanseringen som sniker seg inn. 7389953[/snapback] Tenker selv å hamstre noe beroligende... Det hadde vært knall om Goldenye kommer til VC, da vet jeg en rekke personer som kommer til å hoppe i taket! VC blir nok populært for min del hvertfall, gleder meg! 7390604[/snapback] Tenker jeg er først ute, har gådt i konstant valiumrus en stund nå siden jeg ikke klarer å tenke på noe annet enn Wii. Så neste Torsdag på denne tid setter jeg en overdose med Valium for å roe nervene ned, og klare å sitte såpass stille at jeg ikke gir utslag på Richers skala. Er så mange herlige titler som kommer over VC over tiden at jeg blir bare mo i knærne. 6 konsoller i 1 maskin, dvs tilsammens 7 konsoller til under 3 lapper! Ekke det herlig så vet ikke jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg