eikum Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Morn folkens.. Noen som kan litt spansk? Trenger å forfriske hjernen min litt.. Så lurte på om noen kunne oversette disse Jeg synes at Dem synes at Kanskje ikke Jeg skal Dem skal Fordi Hvorfor det? Dette var Jeg liker Dem liker *kommer ikke på mer nå, sleng gjerne inn noen som kan være til nytte * Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Morn folkens.. Noen som kan litt spansk? Trenger å forfriske hjernen min litt.. Så lurte på om noen kunne oversette disse Jeg synes at Dem synes at Kanskje ikke Quizas no Jeg skal Voy a Dem skal Ustedes van a Fordi Porquè Hvorfor det? ¿Por que? Dette var Es ("det er" om mer permanente ting som jobb, nasjonalitet etc.) / Está ("det er" om vekslende ting som hvor du befinner deg, tilstand, humør, om du er syk etc.) Jeg liker Me gusta Dem liker Les gustas / Os gustas *kommer ikke på mer nå, sleng gjerne inn noen som kan være til nytte * 7385134[/snapback] Hvordan har du det: ¿Como estás? ¿Como está usted? På gjensyn: Hasta la vista Ha det: Adios Jeg har... : Yo he... Jeg studerer på videregående: Soy estudiante de bachillerato Min skriftlige spansk er meget dårlig, snakker bedre Endret 29. november 2006 av EvenT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå