Gå til innhold

Tele2 e-mailkonto + annen ISP= tull

Anbefalte innlegg

Har Tele2 e-mailkonto ([email protected]) som ble opprettet dengang jeg hadde fasttelefon og telefonabonnement hos Tele2. Nå er imidlertid situasjonen den at jeg har en annen bredbåndsleverandør.

Tele 2 har imidlertid vært så kyniske at man ikke slipper til for å redigere sine egne kontoppplysninger med mindre man er pålogget med et internettabonnement fra Tele2! Litt vanskelig, når fasttelefonen er byttet ut med IP-telefon for lenge siden...

Hvordan løser man dette?

Endret av Espen Holm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er overveiende sannsynlig du ikke får tilgang til mailen din lenger og mister adressen siden Tele2 ikke er pliktig å la deg benytte deg av deres tjenester uten å være kunde hos dem. Så er redd du må opprette en ny mailadresse og informere din kontakter om den nye adressen. Et lite tips er å ta i bruk for eksempel Gmail så slipper du noen som helst problematikk skulle du skifte internettleverandør ved en senere anledning.

Lenke til kommentar

Mailabonnementet lever tydeligvis videre og har gjort det i noen år, men poenget er at jeg ikke kan ringe det opp når jeg ikke har fasttelefon eller Tele2 er min ISP...

Skal man gjøre endringer på kontoen (f.eks installere spamfilter, videresende for en begrenset periode etc. etc) så må dette gjøres fra et Tele2 internettabonnement. Og det har jeg ikke lenger - kun mailkontoen.... Så jeg slipper ikke inn for å gjøre endringer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...