Gå til innhold

BioWare snakker om MMORPG-spillet sitt (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo håpe på at Bioware trekker MMORPG-spill inn i en ny æra, men det virker som dem lover mer enn dem kan holde. Selvsagt kommer det til å være haugevis av FedEx oppdrag, og drøssevis av oppdragene du møter på kommer nok til å være veldig like. Noe annet er nesten umulig. Det jeg virkelig håper på at dem klarer å holde er lovnaden om større vektlegging på historie.

Lenke til kommentar

Uff, liker ikke at BioWare satser på MMORPG. Fallhøyden er bare så alt for stor og det betyr også at det blir mindre ressurser til neste RPG etter Dragon Age. MMORPG-produsenter har vi uansett nok av allerede, Bioware er blandt de ekstremt få selskapene som faktisk _klarer_ å lage RPGs slik ganske mange fans vil ha de.

Og jeg ser ikke på Bethesda, Piranha eller Big Blue Box som en av disse utviklerene. Obsidian Entertainment er det eneste som kan nevnes i samme setning som Bioware og selv de er veldig langt unna kvalitetsmessig.

Det eneste jeg kan håpe på er at dette MMORPGet blir utrolig fantastisk bra. Det kommer på en tid når WoW har passert sin storhetstid og folk har hatt en MMORPG-pause så lenge at de ser etter noe nytt. Det kommer også fra et selskap som jo er blandt de beste i verden til å lage stories. Hvis spillet faktisk blir så utrolig så vil jeg jo bli hel-frelst, men noe mindre enn fantastisk vil etterlate et stort hull i RPG-sjangeren.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...