P00ka Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har nylig skaffet meg PS2, som jeg tenkte jeg lunne koble opp til nettet for å spille online. Jeg har regisrert meg på PS2 nettside, og fått tilsendt nettverksdisk og et passord. Jeg setter inn disken i ps2'n og fyller inn all informasjon om tilkobling, men får ikke mulighet til å koble opp.. får beskjed om at den ikke klarer koble til nettet. Kan det ha noe med nettverkskabelen jeg bruker? For jeg leste i bruksannvisningen at det fantes forskjellige typer av den kabelen? Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje du må åpne noen porter osv? ring til nettlevrandøren din. Lenke til kommentar
P00ka Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Kanskje du må åpne noen porter osv? ring til nettlevrandøren din. 7384803[/snapback] Kanskje ikke så dumt å sjekke ut om det er det takk Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 husk å gå ut av bittorrent og sånne programmer på pc'en da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå