WaterMarked Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) Har satt isammen et oppsett, men det kommer til å oppgraderes med tia. For øyeblikket har jeg bare valgt 1024mb ram, hvordan vil dette påvirke pcen totaltsett? Har tenkt å ha dette oppsette til jeg kjøper direct x 10 skjermkort, men skal ikke utelukke at jeg kjøper 1024 mb ram etter jul, senest januar neste år. Trenger dierc x 10 nå crysis osv kommer ut, ivertfall det som er planen, men har ikke så værst skjermkort nå heller. Har et x1800xt med 512mb minne, derfor håpte jeg at det skulle komposere litt med at jeg bare kjøper 1024mb ram. Hva synes dere? Hvordan vil prisene være på feks g8800 neste år,eller ati. Prisene burde jo falle litt på gefore-kortet pga ati slipper sitt nye kort? Ikke den typen som liker å slenge 5000kr for et skjermkort, koster jo meir enn oppsettet her. :!: Hvordan er forresten dette minne jeg har valgt? Burde ikke det tåle litt overklokking? Takker for svar. Skal ikke utelukke at jeg forandrer litt på oppsettet med tia, men forløbig., men det er noe man må rekne med når man må passe på lommeboka. Link; https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=38008. Endret 29. november 2006 av The_Free_Man Lenke til kommentar
tfoyen Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 (endret) eg vil gått for eit hk med Nvidia nForce 6xx brikkesett du kan vent litt med skjermkort, til R600 komme, eg vil trur at g8800 vil fale litt i pris då Endret 29. november 2006 av tfoyen Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 29. november 2006 Forfatter Del Skrevet 29. november 2006 Hva ligger prisen på for en nforce6** hovedkort? Fant kunn et, og det var dyrt, 2000kr blir for mye for et hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå