chokke Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 skal på sesjon om ei uke nå . Gruer meg. Hva burde man ha med av tøy/ting? vanlig olabukse ok eller treningstøy (noe jeg ikke har). Og vil det være mange folk der samtidig eller? kan "psyisk skada" folk bli med, har vært hos psykolog jevnlig en periode i livet mitt? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vanlige klær, det vil være ca 15-20 andre der (utifra hvor du er i landet varierer vel dette) og den samtalen kan du ta med psykologen der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Vanlige klær, det vil være ca 15-20 andre der (utifra hvor du er i landet varierer vel dette) og den samtalen kan du ta med psykologen der. 7642515[/snapback] så det er ikke no mongotester som løp 20000 mil på 10 minutter? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er ikke noen treningstest som 3000 meteren eller lignende. De tester syn, hørsel og lignende easymode saker. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 blir reise dekket? -Isåfall hvordan ordne dette? Får man et brev når sesjonen nærmer seg? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis du kan dokumentere at du reiser på billigst muligst måte så får du dekket fly/tog/båt. Du tar vare på alt av kostnader angående dette og så fikser de det på en eller annen måte. Du må betalte selve reisen, men de får igjen penger etterpå. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hvis du kan dokumentere at du reiser på billigst muligst måte så får du dekket fly/tog/båt. Du tar vare på alt av kostnader angående dette og så fikser de det på en eller annen måte. Du må betalte selve reisen, men de får igjen penger etterpå. 7643953[/snapback] Takk så meget. Er sesjonen skummel? Noen som aner når sesjon er i akershus for 89 kullet?' Får man en lapp når det nærmer seg? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Takk så meget. Er sesjonen skummel? Noen som aner når sesjon er i akershus for 89 kullet?' Får man en lapp når det nærmer seg? 7643983[/snapback] Jeg skal... Men vet ikke når.. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som aner når sesjon er i akershus for 89 kullet?' Får man en lapp når det nærmer seg? 7643983[/snapback] Ja, det får man. Du har vel fått brev om at du blir innkalt innen ett år, ca? Det fikk jeg for noen måneder siden. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen som aner når sesjon er i akershus for 89 kullet?' Får man en lapp når det nærmer seg? 7643983[/snapback] Ja, det får man. Du har vel fått brev om at du blir innkalt innen ett år, ca? Det fikk jeg for noen måneder siden. 7644020[/snapback] Ja fikk det for en stund siden. Er du født i 89? Bor du i akershus? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja og ja. Slapp av, du får beskjed i god nok tid. Vi skal til Oslo, men jeg vet ikke om det avhenger av hvor i Akershus du bor. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja og ja. Slapp av, du får beskjed i god nok tid. Vi skal til Oslo, men jeg vet ikke om det avhenger av hvor i Akershus du bor. 7644049[/snapback] Bor i Ski, vet hvor det er ? -25min med tog, 18min med bil. Så det er i Oslo sentrum et sted? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ja, jeg bor like langt unna Oslo, bare på andre siden, og alle her skal iallfall til Oslo, nærmere bestemt et eller annet sted i sentrum. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ikke no stress med sesjon.. Penger får du da du drar (de har på forhånd regna ut billigste måte å komme seg dit) og du får de da du drar.. Jeg fikk litt lite syns jeg O_O Betalte 52 kr hver vei med tog, og fikk igjen 30 spenn på sesjonskontoret? Hmm.. Tror du skal få billig offentlig trnasport om du viser innkallingskortet også.. LYKKE TIL TIL DERE SOM SKAL! Ikke no å grue seg til! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 SteffyPants: Sesjonen i 2006 var første sesjonen de ikke hadde pisseprøve på såvidt jeg vet. I Oslo-området, vel og merke. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Sesjonen i Molde hadde heller ikke pisseprøve, og kondisjonstesten tok to sekunder. Den foregikk slik: Sesjonsansvarlig: "Løper du 3000-meteren på under 12 minutter?" Jeg: "Jaja, ingen problem !" Sesjonsansvarlig: "Flott, da sier vi A på kondisjon " Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 SteffyPants: Sesjonen i 2006 var første sesjonen de ikke hadde pisseprøve på såvidt jeg vet. I Oslo-området, vel og merke. 7645558[/snapback] Jeg tror jeg fikk høre det av en som var inne året før meg. Jeg svarte nei på samtlige spørsmål om kondiss/styrke/osv, som nettopp hjalp søknaden min. ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Såvidt jeg husker var det bare syn og hørselstest + en kort IQ-test. Men dette var i 1996. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Fikk det samme her og, ble tjenesteudyktig pga. dårlig syn.. -5 på begge øynene, så ble spurt av sesjonslegen om jeg hadde problemer med å se hvis jeg mista brillene/linsene. Og ja, har jo det.. ser ikke en armslengde foran meg en gang. Menne, som oysfaerg nevte.. Om jeg ikke kom inn til førstegangstjenesten pga. noe sånt, så burde ikke det gjøre meg til en mindre verdig kandidat for en jobb.. Latterlig. Glad jeg har jobb. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 Sesjonen i Molde hadde heller ikke pisseprøve, og kondisjonstesten tok to sekunder. Den foregikk slik: Sesjonsansvarlig: "Løper du 3000-meteren på under 12 minutter?" Jeg: "Jaja, ingen problem !" Sesjonsansvarlig: "Flott, da sier vi A på kondisjon " 7645964[/snapback] haha.. kongligt! :!: selv så tryna jeg orntelig på den tredmølla. Gikk bakover og rett i et skrivebord.. :!: Er mange år siden det. Ble med siviltjeneste, men dimmet den etter 9 månder da jeg mistrivdes noe sykt etter diverse utskiftinger der jeg hadde siviltjeneste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå