Gå til innhold

Glemte sesjonen hva kan de gjøre?

DaXoN

Anbefalte innlegg

Jeg klarte å glemme den første sesjonen min. Sov over den dagen :p men ble innkalt en gang til senere på året. Greit nok.

Jeg vil ikke inn, men ble tjenestedyktig. Har problemer med hælene mine og jeg tviler på at jeg vil kunne klare å løpe / gå langt med de. Måtte slutte på sommerjobbe min pga det. Hadde ikke med legeattest, og hu doktoren sa at hvis det ikke ble bedre så skulle jeg fikse legeattest når jeg ble kalt inn. Men før det så skal jeg være lærling tenker jeg.

7630130[/snapback]

Hvordan problemer da?

Vondt å gå?

Jeg vill ikke kaste bort 1 år i millitæret.. Lærling som bilmekaniker om 5mnd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, ingen sprøyter. De sjekker syn, vekt, høyde, blodtrykk, hjerte/lunger etc.

Ingenting værre enn det. Dra på sesjon, si at du ikke vil benytte deg av din verneplikt, du blir sendt i sivilforsvaret og jobber på SFO, Barnehage o.l i 12 måneder.

7629885[/snapback]

Det er nok best å bare henge seg på en eller annen skade, evt overdrive en mental forstyrrelse, og forklare at man ikke vil inn og ikke tror at man ville klart seg særlig bra rundt så mange mennesker, eller at du ikke liker våpen. 12 måneder med SFO hadde jeg aldri orket.

Lenke til kommentar
Nei, ingen sprøyter. De sjekker syn, vekt, høyde, blodtrykk, hjerte/lunger etc.

Ingenting værre enn det. Dra på sesjon, si at du ikke vil benytte deg av din verneplikt, du blir sendt i sivilforsvaret og jobber på SFO, Barnehage o.l i 12 måneder.

7629885[/snapback]

Det er nok best å bare henge seg på en eller annen skade, evt overdrive en mental forstyrrelse, og forklare at man ikke vil inn og ikke tror at man ville klart seg særlig bra rundt så mange mennesker, eller at du ikke liker våpen. 12 måneder med SFO hadde jeg aldri orket.

7630418[/snapback]

Second that. Glad jeg fikk utsettelse.

Lenke til kommentar

Si at du har ADHD, da spør de om hvor gammel du var da du fikk diagnosen, hvilken lege som satte den, og om du går på medisiner. Si ja til medisiner - rød trekant = udyktig for millitærtjeneste.

Navn på "kjente" ADHD-leger finner du lett på Google.

Lenke til kommentar
Noen her som har fått 9 på IQ-testen?

7640057[/snapback]

Jeg fikk det, men kjenner egentlig ingen andre som fikk det. En del av kompisene mine fikk 7-8, men jeg var alene med 9. Jeg lurer på om ikke LarsP fikk 9...

7641092[/snapback]

er det 9 av 10 da`?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...