-Shark- Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg klarte å glemme den første sesjonen min. Sov over den dagen men ble innkalt en gang til senere på året. Greit nok. Jeg vil ikke inn, men ble tjenestedyktig. Har problemer med hælene mine og jeg tviler på at jeg vil kunne klare å løpe / gå langt med de. Måtte slutte på sommerjobbe min pga det. Hadde ikke med legeattest, og hu doktoren sa at hvis det ikke ble bedre så skulle jeg fikse legeattest når jeg ble kalt inn. Men før det så skal jeg være lærling tenker jeg. 7630130[/snapback] Hvordan problemer da? Vondt å gå? Jeg vill ikke kaste bort 1 år i millitæret.. Lærling som bilmekaniker om 5mnd Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nei, ingen sprøyter. De sjekker syn, vekt, høyde, blodtrykk, hjerte/lunger etc.Ingenting værre enn det. Dra på sesjon, si at du ikke vil benytte deg av din verneplikt, du blir sendt i sivilforsvaret og jobber på SFO, Barnehage o.l i 12 måneder. 7629885[/snapback] Det er nok best å bare henge seg på en eller annen skade, evt overdrive en mental forstyrrelse, og forklare at man ikke vil inn og ikke tror at man ville klart seg særlig bra rundt så mange mennesker, eller at du ikke liker våpen. 12 måneder med SFO hadde jeg aldri orket. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Nei, ingen sprøyter. De sjekker syn, vekt, høyde, blodtrykk, hjerte/lunger etc.Ingenting værre enn det. Dra på sesjon, si at du ikke vil benytte deg av din verneplikt, du blir sendt i sivilforsvaret og jobber på SFO, Barnehage o.l i 12 måneder. 7629885[/snapback] Det er nok best å bare henge seg på en eller annen skade, evt overdrive en mental forstyrrelse, og forklare at man ikke vil inn og ikke tror at man ville klart seg særlig bra rundt så mange mennesker, eller at du ikke liker våpen. 12 måneder med SFO hadde jeg aldri orket. 7630418[/snapback] Second that. Glad jeg fikk utsettelse. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 "jei vil sjyte negre å andre terrorister, når får jei gevær?" skriver du bare på arket. orfl. Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Hahahahahh! Dagens!! OT: Jeg skal i militæret, ingen big deal, passer fint inn der Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 "Jeg er jekli go' te å å spotte en terrorist, det esje vansk'liere enn at man ser etter de med brun hud!" Mye smart man kan si, men ikke faen om jeg tør.^^ Lenke til kommentar
Axes Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Pff, bare si det inni hodet ditt "GJØR DET", så går du fram og gjør det uansett. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 "Har tidligere vunnet penger i CS-compo, kan min erfaring innen terroristbekjemping her tjene landet mitt videre?" (Har faktisk gjort det, ohohohoh) Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 (endret) never mind, slett................... Endret 3. januar 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 "Jeg trenger ikke få utdelt AG3, jeg har en i bilen." Lenke til kommentar
adio Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 evt "Jeg gleder meg til å lære å drepe på mer effektive metoder" Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen her som har fått 9 på IQ-testen? Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Hahaha, konge! Nesten synd jeg er ferdig med sesjonen, mange gullkorn jeg kunne servert her Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 evt "Jeg gleder meg til å lære å drepe på mer effektive metoder" 7640039[/snapback] Ahh må prøve å huske å bruke det i ei setning på sesjonen! Lenke til kommentar
qxvrea Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Si at du har ADHD, da spør de om hvor gammel du var da du fikk diagnosen, hvilken lege som satte den, og om du går på medisiner. Si ja til medisiner - rød trekant = udyktig for millitærtjeneste. Navn på "kjente" ADHD-leger finner du lett på Google. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen her som har fått 9 på IQ-testen? 7640057[/snapback] Jeg fikk det, men kjenner egentlig ingen andre som fikk det. En del av kompisene mine fikk 7-8, men jeg var alene med 9. Jeg lurer på om ikke LarsP fikk 9... Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Jeg fikk også 9. Tror det var to andre som fikk det den dagen jeg var inne også. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Noen her som har fått 9 på IQ-testen? 7640057[/snapback] Jeg fikk det, men kjenner egentlig ingen andre som fikk det. En del av kompisene mine fikk 7-8, men jeg var alene med 9. Jeg lurer på om ikke LarsP fikk 9... 7641092[/snapback] er det 9 av 10 da`? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Det er 9 av 9. 7641489[/snapback] Du er så glup ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå