Gå til innhold

Glemte sesjonen hva kan de gjøre?

DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
espennyh: Jeg tror det er ditt ansvar å ta med legejournal, og si ifra om hjertefeilen. Hvis feilen er så alvorlig at du kan kollapse og vil behøve spesiell hjelp, så er det greit at de vet om det og kan hjelpe deg.

7387739[/snapback]

Ok. Har fått beskjed om at det ikke er farlig i ung alder (før jeg blir 30 hvertfall).

Så regner med at jeg får lov.

Skal vel på sesjon om et par måneder tenker jeg, så får se da.

Lenke til kommentar
jeg har ca -2,5 på begge øynene, jeg slapp militæret bare pga det.

så det er simpelt, og jeg sa jeg ville inn...

Edit: fikk også beskjed om at jeg slapp å ha noe med millitæret å gjøre, ingen siviltjeneste eller noenting :wee:

7385290[/snapback]

Jeg har -4,25 og -3,75 på høyre og venstre, så da må jeg visst ikke da. Jeg er helt nøytral til det, så om jeg hadde måttet inn, så hadde jeg tatt det med et smil. Men hvis det du sier er sant, så har jeg jo lite å frykte... :p

Lenke til kommentar

De har såvisst ikke kuttet ut urintester. Det måtte vi!

Ikke lenge siden heller, det var i fjor. Mulig jeg var siste kull som ble testet, da...

Jeg forstår ikke hvordan de tenker. Jeg sa jeg ville med marinen (nei, jeg er ikke homo) men ble ikke innkalt. Har perfekt syn, litt nedsatt hørsel og astma. (Kunne vise til hvilke inhalatorer jeg bruker, men var også ærlig og sa jeg kun trengte den en gang hvert skuddår)

Kameraten min har så mye eksem at han ser ut som en indianer. Når han smører seg med hydrokortison ser han ut som Snøhvit. En mann med slik hud bør ikke sendes nordover. Han ba om å få slippe. HAN tok de inn! Pokker ta! Han slapp heldigvis ut igjen ganske kjapt.

Det er mengder av ungdom som ber vær så snill slipp meg inn.

Og de hører aldri fra militæret igjen.

og så er det de folkene som falktisk har et liv som absolutt skal dras inn mot sin vilje. Hvorfor? Bruker militæret et Microsoft-program for å bestemme hvem som skal inn?

Lenke til kommentar
kommer vel av en fin liten sang om homser og marinen vil jeg tro...

og uniformene da, synes jeg ihvertfall...

7398628[/snapback]

I marinen, der hvor bare menn er menn

I marinen, alle barske gutters hjem

I marinen, du kan skaffe deg en venn

I marinen, i marinen

I marinen, vi lar det sprute villt på sjøen

osv.

:fun:

Lenke til kommentar

Jeg gikk der og kom ikke inn :p haha tror det var på grunn av mageproblemen min :p hehe

men lurer på en ting jeg mistet 1dag's jobb siden jeg gikk der det er en 600kr får min dell er det en god del penger akkurat nå

Noen måte jeg kan få de fra Staten på?

Lenke til kommentar
Fikk du ikke lønning av jobben for den dagen?

Daniel :)

7399012[/snapback]

nei ikke som jeg har oppfattet var ikke på jobben siden jeg måtte på sesjonen så mistet jo over 6timer's lønn da:@

7399024[/snapback]

sesjon er jo lovpålagt, så du skal jo egentlig ikke ha noen "bivirkninger"...

Lenke til kommentar
Fikk du ikke lønning av jobben for den dagen?

Daniel :)

7399012[/snapback]

nei ikke som jeg har oppfattet var ikke på jobben siden jeg måtte på sesjonen så mistet jo over 6timer's lønn da:@

7399024[/snapback]

sesjon er jo lovpålagt, så du skal jo egentlig ikke ha noen "bivirkninger"...

7399039[/snapback]

hehe ^^ vel kan jeg få pengene jeg tapte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...