Simon Aldra Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Jeg har +6 på begge øynene, men jeg har lyst til å gå i militøret, kan jeg ? 7388464[/snapback] Du blir tjenestedyktig, men du vil ikke bli innkalt. Er i samme situasjon. Og det irriterer ræva av meg. Ikke hør på Steffy, Steffy er høy på Pepsi Max. :wub: Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 espennyh: Jeg tror det er ditt ansvar å ta med legejournal, og si ifra om hjertefeilen. Hvis feilen er så alvorlig at du kan kollapse og vil behøve spesiell hjelp, så er det greit at de vet om det og kan hjelpe deg. 7387739[/snapback] Ok. Har fått beskjed om at det ikke er farlig i ung alder (før jeg blir 30 hvertfall). Så regner med at jeg får lov. Skal vel på sesjon om et par måneder tenker jeg, så får se da. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 jeg har ca -2,5 på begge øynene, jeg slapp militæret bare pga det.så det er simpelt, og jeg sa jeg ville inn... Edit: fikk også beskjed om at jeg slapp å ha noe med millitæret å gjøre, ingen siviltjeneste eller noenting 7385290[/snapback] Jeg har -4,25 og -3,75 på høyre og venstre, så da må jeg visst ikke da. Jeg er helt nøytral til det, så om jeg hadde måttet inn, så hadde jeg tatt det med et smil. Men hvis det du sier er sant, så har jeg jo lite å frykte... Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg går ut i læra til høsten 2007, som bilmekaniker. Da skal jeg gå 2 år der, rekker jeg fullføre dem før millitæret? 7387924[/snapback] Dette lurer jeg også på? Noen som vet? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ja, det er bare å søke om utsettelse... det gjorde jeg, og fikk utsatt det... Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg er ikke tjenestedyktig fordi jeg hadde kyssesyke da jeg var på sesjon, noe som passer meg veldig fint. Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 ja, det er bare å søke om utsettelse... det gjorde jeg, og fikk utsatt det... 7394314[/snapback] Så om du har 2 år igjen med lærling når du egentlig skal i millitæret ,så må du dra når du er ferdig med lærling plassen? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 De har såvisst ikke kuttet ut urintester. Det måtte vi! Ikke lenge siden heller, det var i fjor. Mulig jeg var siste kull som ble testet, da... Jeg forstår ikke hvordan de tenker. Jeg sa jeg ville med marinen (nei, jeg er ikke homo) men ble ikke innkalt. Har perfekt syn, litt nedsatt hørsel og astma. (Kunne vise til hvilke inhalatorer jeg bruker, men var også ærlig og sa jeg kun trengte den en gang hvert skuddår) Kameraten min har så mye eksem at han ser ut som en indianer. Når han smører seg med hydrokortison ser han ut som Snøhvit. En mann med slik hud bør ikke sendes nordover. Han ba om å få slippe. HAN tok de inn! Pokker ta! Han slapp heldigvis ut igjen ganske kjapt. Det er mengder av ungdom som ber vær så snill slipp meg inn. Og de hører aldri fra militæret igjen. og så er det de folkene som falktisk har et liv som absolutt skal dras inn mot sin vilje. Hvorfor? Bruker militæret et Microsoft-program for å bestemme hvem som skal inn? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Jeg sa jeg ville med marinen (nei, jeg er ikke homo) men ble ikke innkalt. Har perfekt syn, litt nedsatt hørsel og astma. 7396362[/snapback] Ingen som vil ha en med astma i forsvaret. Iværtfall ikke i marinen. Og hvorfor er man homo om man føler for å søke inn i marinen? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 kommer vel av en fin liten sang om homser og marinen vil jeg tro... og uniformene da, synes jeg ihvertfall... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 kommer vel av en fin liten sang om homser og marinen vil jeg tro... og uniformene da, synes jeg ihvertfall... 7398628[/snapback] I marinen, der hvor bare menn er menn I marinen, alle barske gutters hjem I marinen, du kan skaffe deg en venn I marinen, i marinen I marinen, vi lar det sprute villt på sjøen osv. Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg gikk der og kom ikke inn haha tror det var på grunn av mageproblemen min hehe men lurer på en ting jeg mistet 1dag's jobb siden jeg gikk der det er en 600kr får min dell er det en god del penger akkurat nå Noen måte jeg kan få de fra Staten på? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk du ikke lønning av jobben for den dagen? Daniel Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk du ikke lønning av jobben for den dagen? Daniel 7399012[/snapback] nei ikke som jeg har oppfattet var ikke på jobben siden jeg måtte på sesjonen så mistet jo over 6timer's lønn da:@ Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk du ikke lønning av jobben for den dagen? Daniel 7399012[/snapback] nei ikke som jeg har oppfattet var ikke på jobben siden jeg måtte på sesjonen så mistet jo over 6timer's lønn da:@ 7399024[/snapback] sesjon er jo lovpålagt, så du skal jo egentlig ikke ha noen "bivirkninger"... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Fikk du ikke lønning av jobben for den dagen? Daniel 7399012[/snapback] nei ikke som jeg har oppfattet var ikke på jobben siden jeg måtte på sesjonen så mistet jo over 6timer's lønn da:@ 7399024[/snapback] sesjon er jo lovpålagt, så du skal jo egentlig ikke ha noen "bivirkninger"... 7399039[/snapback] hehe ^^ vel kan jeg få pengene jeg tapte? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Spør på jobben din, da. Er du deltidsansatt, liksom? Daniel Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 du får reispenger(250 eller no), men du får ikke penger for det du har tapt på jobb, hvis ikke arbeids-giveren din sier det er greit... Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Spør på jobben din, da. Er du deltidsansatt, liksom? Daniel 7399072[/snapback] jeg er fast ansatt. sa jeg kom til og komme sent til jobben men endte opp med og bli der hele dagen og glemte og si ifra, så får vel ingen ting jeg da Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jeg var på sjesjon mens jeg gikk på skolen, fikk jo inget fravær da... Tjente også ei krone på turen Fikk igjen fra biletten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå