redsword Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 du blir kalt inn på forskjellige rom der du skal snakke med leger etc.. å så skal du ta synstest å annet diverse tull. å så skal du ha en teoridel der du skal løse oppgaver. det er ikke så farlig å være der, var redd jeg også men det gikk fort over Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) ca hvor stort er et kull? og hvor mange deles man opp i, og er samtalene med lege private? Endret 11. januar 2007 av chokke Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 var vel 30 - 40 stk.... Man tar alle tester i alenerom (bortsett fra teori). men det er serr ikke noe og være redd for. Eller kan man dø av kjedsomhet? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 åååh . Må vel uansett gå å legge meg for å ikke være så jækla trøtt imorra. Ønsk meg lykke til. Bambam! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 åååh så tragisk. Kom dit klokka 8.00, skulle starte 8.15, men neida. 8.45 begynner de, snakker en time og bruker en standard film som tar 20 minutter. Deretter var det prøven, 1 time ca... så vente, vente, vente, se den dumme filmen 20 ganger mens man venter mer. Snakke med folk tok 20 min, deretter vente 1 time før jeg sa ønskene mine og gikk hjem. SÅ TRAGISK! Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ... er ikke så gøy... glad jeg ikke fant fram med en gang ass.. slapp jeg litt venting:P Lenke til kommentar
redsword Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 ble en liten politisak på turen våres så jeg tror vi var gjennom alt på sesjon maks 1 å en halv time Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå