Gå til innhold

Glemte sesjonen hva kan de gjøre?

DaXoN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktisk burde jo jenter likestilles i innkallelse, de krever jo likestilling overalt... Finnes jo ikke en grunn til at jenter også vurde tvinges inn.

7661654[/snapback]

var det ikke slik at 89 kullet jenter fikk en innkallelse, men de måtte ikke? :(

7661662[/snapback]

Jo.. 89 modell her så ja.. ;)

Lenke til kommentar
Faktisk burde jo jenter likestilles i innkallelse, de krever jo likestilling overalt... Finnes jo ikke en grunn til at jenter også vurde tvinges inn.

7661654[/snapback]

var det ikke slik at 89 kullet jenter fikk en innkallelse, men de måtte ikke? :(

7661662[/snapback]

Jo.. 89 modell her så ja.. ;)

7661670[/snapback]

har du fått noen innkallelse da? Eller til sesjon eller lignende?

Lenke til kommentar

Har fått "innkallelse ja". Men var mer et slags skjema. Fyll ut ja om du vil, så får du mer info om sesjonen. Takker man nei så hører man ikke mer fra de. Tullball egentlig. Kanskje det er for å gjøre jenter mer bevist på at man faktisk kan søke... gjøre det lettere siden det kommer i posten og man begynner å tenke litt på det osv. ;)

Lenke til kommentar
Har fått "innkallelse ja". Men var mer et slags skjema. Fyll ut ja om du vil, så får du mer  info om sesjonen. Takker man nei så hører man ikke mer fra de. Tullball egentlig. Kanskje det er for å gjøre jenter mer bevist på at man faktisk kan søke... gjøre det lettere siden det kommer i posten og man begynner å tenke litt på det osv.  ;)

7661701[/snapback]

hva valgte du?

Lenke til kommentar

Jeg sa nei... har som sagt før alltid hatt lyst. Men igjen så vil jeg ikke bli hengende igjen skolemessig et år pga millitæret så. Er ikke helt sikker på om jeg angrer på det valget enda. Tror bare det hadde vært en knall måte på å komme seg litt vekk en stund, få nye venner komme i bedre form osv. Få litt mer tenketid rett å slett.

Lenke til kommentar
Jeg sa nei... har som sagt før alltid hatt lyst. Men igjen så vil jeg ikke bli hengende igjen skolemessig et år pga millitæret så. Er ikke helt sikker på om jeg angrer på det valget enda. Tror bare det hadde vært en knall måte på å komme seg litt vekk en stund, få nye venner komme i bedre form osv. Få litt mer tenketid rett å slett.

7661769[/snapback]

okai..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Det var jo snakk i at militæret skal gjøre slik at jentene blir likestilt med guttene i innkallelsen. Var på nyhetene for et par uker siden, smilte godt da jeg så det :)

7699903[/snapback]

de sier mye rart på nyhetene^^

7699949[/snapback]

Det var forsvarsministeren som sa det, så det er ikke helt usannsynlig :)

Lenke til kommentar

ta med urin i blære og kanskje snaks å spise på...

må vel ha ID også tror jeg...

eller trenger du ingenting

og, nei, de tar ikke blodprøve på sesjon, de tar det første/andre dag på rekrutten (fikk 2 sprøyter og de tok blodprøve)

Lenke til kommentar
var på sesjon i dag, eneste jeg trengte var ID og det skjema vi skulle fylle ut(og mat).

var ikke no blodprøve ikke no pisseprøve og ikke no styrke, løping eller no.

var mye venting!

7701146[/snapback]

så hvordan foregår det? step by step.

Skitnervøs skal jeg være ærlig :S . vet det ikke er noe å være nervøs for, men lettere sagt enn gjort :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...