-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Faktisk burde jo jenter likestilles i innkallelse, de krever jo likestilling overalt... Finnes jo ikke en grunn til at jenter også vurde tvinges inn. 7661654[/snapback] var det ikke slik at 89 kullet jenter fikk en innkallelse, men de måtte ikke? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Faktisk burde jo jenter likestilles i innkallelse, de krever jo likestilling overalt... Finnes jo ikke en grunn til at jenter også vurde tvinges inn. 7661654[/snapback] var det ikke slik at 89 kullet jenter fikk en innkallelse, men de måtte ikke? 7661662[/snapback] Jo.. 89 modell her så ja.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Faktisk burde jo jenter likestilles i innkallelse, de krever jo likestilling overalt... Finnes jo ikke en grunn til at jenter også vurde tvinges inn. 7661654[/snapback] var det ikke slik at 89 kullet jenter fikk en innkallelse, men de måtte ikke? 7661662[/snapback] Jo.. 89 modell her så ja.. 7661670[/snapback] har du fått noen innkallelse da? Eller til sesjon eller lignende? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har fått "innkallelse ja". Men var mer et slags skjema. Fyll ut ja om du vil, så får du mer info om sesjonen. Takker man nei så hører man ikke mer fra de. Tullball egentlig. Kanskje det er for å gjøre jenter mer bevist på at man faktisk kan søke... gjøre det lettere siden det kommer i posten og man begynner å tenke litt på det osv. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har fått "innkallelse ja". Men var mer et slags skjema. Fyll ut ja om du vil, så får du mer info om sesjonen. Takker man nei så hører man ikke mer fra de. Tullball egentlig. Kanskje det er for å gjøre jenter mer bevist på at man faktisk kan søke... gjøre det lettere siden det kommer i posten og man begynner å tenke litt på det osv. 7661701[/snapback] hva valgte du? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg sa nei... har som sagt før alltid hatt lyst. Men igjen så vil jeg ikke bli hengende igjen skolemessig et år pga millitæret så. Er ikke helt sikker på om jeg angrer på det valget enda. Tror bare det hadde vært en knall måte på å komme seg litt vekk en stund, få nye venner komme i bedre form osv. Få litt mer tenketid rett å slett. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Jeg sa nei... har som sagt før alltid hatt lyst. Men igjen så vil jeg ikke bli hengende igjen skolemessig et år pga millitæret så. Er ikke helt sikker på om jeg angrer på det valget enda. Tror bare det hadde vært en knall måte på å komme seg litt vekk en stund, få nye venner komme i bedre form osv. Få litt mer tenketid rett å slett. 7661769[/snapback] okai.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ok da skal jeg på sesjon imorra, noe spesielt jeg bør tenke på? er litt nervøs, men etter hva jeg har skjønt skal man gjennom div. IQ tester, kanskje litt styrketester (?), og snakke med lege? ikke noe fysisk løping eller no piss? :S Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Jeg hørte at du får se hardcore propaganda med halvnakne millitær anoreksia-damer som fyrer løs med basoka og maskingønnere^^ Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det var jo snakk i at militæret skal gjøre slik at jentene blir likestilt med guttene i innkallelsen. Var på nyhetene for et par uker siden, smilte godt da jeg så det Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sjekker de etter narkotiske stoffer på sesjonen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sjekker de etter narkotiske stoffer på sesjonen? 7699931[/snapback] Ja, skulle tro det. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det var jo snakk i at militæret skal gjøre slik at jentene blir likestilt med guttene i innkallelsen. Var på nyhetene for et par uker siden, smilte godt da jeg så det 7699903[/snapback] de sier mye rart på nyhetene^^ Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Sjekker de etter narkotiske stoffer på sesjonen? 7699931[/snapback] Må vel ta pisse prøve og kanskje blod prøve. Eller er det slutt på slikt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Det var jo snakk i at militæret skal gjøre slik at jentene blir likestilt med guttene i innkallelsen. Var på nyhetene for et par uker siden, smilte godt da jeg så det 7699903[/snapback] de sier mye rart på nyhetene^^ 7699949[/snapback] Det var forsvarsministeren som sa det, så det er ikke helt usannsynlig Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 såååååh, hva trenger jeg å ha med? Meg selv og mat, noe mer? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 ta med urin i blære og kanskje snaks å spise på... må vel ha ID også tror jeg... eller trenger du ingenting og, nei, de tar ikke blodprøve på sesjon, de tar det første/andre dag på rekrutten (fikk 2 sprøyter og de tok blodprøve) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 hmm, skulle visst ha med vitnemål, men fra videregående eller ungdomsskolen? Går VK1 nå, så fra vgs blir vanskelig. Og ja, jeg er veldig usikker og nervøs... Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 (endret) var på sesjon i dag, eneste jeg trengte var ID og det skjema vi skulle fylle ut(og mat). var ikke no blodprøve ikke no pisseprøve og ikke no styrke, løping eller no. var mye venting! Endret 11. januar 2007 av Dark Soul Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 var på sesjon i dag, eneste jeg trengte var ID og det skjema vi skulle fylle ut(og mat).var ikke no blodprøve ikke no pisseprøve og ikke no styrke, løping eller no. var mye venting! 7701146[/snapback] så hvordan foregår det? step by step. Skitnervøs skal jeg være ærlig :S . vet det ikke er noe å være nervøs for, men lettere sagt enn gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå