Gå til innhold

Singstar, buzz osv. til XBOX

tmbn

Anbefalte innlegg

Til qoutor:

Ja, 08/09 virker mere fornuftig, synes jeg..

Kommer heller ikke på hvilket studio som holder på med ett slikt prosjekt.

Mistwalker skal vell bare hjelpe japanerene med rollespillene som kommer før dem kanskje blir ledig, Real Time Worlds er opptatt, Fasa er optatt, Bungie er optatt, Bioware som dem leier ofte inn er optatt.

Kan hende dem starter med noe i Lionhead, eller noe men trodde de skulle konsentrere seg om games 4 windows.

Og de som lager Flight Simulator er vell kanskje ledig snart. :-/

Kan hende noen av disse studioene jobber 'på siden', men vi får se.. :)

Gidder ikke krangle på noe som tar årevis før jeg får rett heller. :-/

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spill av type Singstar er teknisk så simple at det er drøssevis av studioer som kan lage de.

I tillegg har Microsoft Game Studio omfattende interne ressurser. Alle konsollprodusentene har akkurat nå hauger og lass med teams som utvikler blant annet alle de spillene som skal overraske oss stort neste år. Altså titler ingen har hørt om enda. Dette er ikke noe nytt, så hverken du eller jeg aner hva utviklerstudioene driver med på bakrommet.

Jeg har nå lagret denne tråden slik at den kan tas frem igjen neste år.

Endret av Heales
Lenke til kommentar
Jeg har nå lagret denne tråden slik at den kan tas frem igjen neste år.

7397058[/snapback]

Ja, gjør det du.. :)

Tipper ingen av oss kommer til å bry seg uansett..

Jeg kommer forhåpentligvis til å være opptatt å spille Singstar på PS3 (som er annonsert), mens du kommer GARANTERT fortsette å være opptatt med å garantere alt mulig rart for 2008, som du har klart å tyde ut av tegn og av vage uttalelser som ikke er navngitt, eller blitt fortalt om konseptet engang. :)

Menmen, ville vært artig å huske på å spørre etter Singtarklonen fra Microsoft neste år, og se hvor mye garantiene dine gjaldt neste år.. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Dette er ikke en Sony vs MS tråd.

7397223[/snapback]

Derfor jeg ikke kommenterte listen din, Harmonix-spillet har ikke noe å gjøre med MS, som du driver og garanterer bl.a.

Partygaming the MS way i 2007: Tenk Xbox Live og Idol.

7397223[/snapback]

Hvis dem legger til leaderboards også, så får dem det slik som det er vist på demoene til neste Singstar.. :)

Det blir enda litt ekstra utviklingstid. :)

Har Harmonix avtale med Idol-folkene ennå forresten?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Til qoutor:

Ja, 08/09 virker mere fornuftig, synes jeg..

7396961[/snapback]

Har du noe info til å backe opp dette utsagnet? Jeg personlig har overhode ikke noe info som tilsier at 07, 08 eller 09 er noe mer sannsynlig. Ut i fra det vil jeg påstå at en annonsering og utgivelse i 07 er like sannsynlig som i 08, men jeg avskriver ikke noe.

Du sier liksom (nesten) bastant nei til 2007, og det reagerer jeg like mye på som om noen sier garantert i 2007. Synes begge utsagn er like misledende. Du oppgir helle ikke noen grunner, annet at det er lang utviklingstid, når fakta er at slike spille gjerne er mindre teknisk krevede enn spill som GeoW bare for å nevne ett, og dermed tar mye mindre tid å utvikle.

Personlig vil jeg av to grunner velge å fokusere mere på 07 i første omgang. Det første er at 07 er mye nærmere. Jeg gleder meg for eksempel til den nye E3 i 07, E3 i 08 tenker jeg ikke på ennå. For det andre vil jeg tro at MS vil få slike spill på markedet tidligst mulig for å gi sony konkurranse, og ren matematikk sier at 07 kommer tidligere enn 08, for å gi deg det med teskje.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Jeg sier ikke bastant nei..

Jeg sier at det blir feil å garantere noe, det er bare å gi folk falske forhåpninger mener jeg.

Jeg tror også at Microsoft har noe vi ikke vet om, men om det kommer ut i 2007 er jeg usikker på, og jeg har liten tro på at vi ikke vil få detaljer, ettersom PS3 og Singstar nærmer seg tror jeg at en evt. kopi/konkurent fra MS ville sannsynligvis ha bli nevnt.

Utifra intervjuet som Heales tydeligvis har sett Singstar all-over-the-place, i tillegg til alle tegnene hans, tipper jeg mere noe som skal konkurere med Eyetoy spillene, men..

Moore er meget vag på temaet, om at de holder på med Singstar, eller Buzz-klone.

Noe som er smart, dersom de ikke gjør det.

Jeg sier ikke at det er umulig, men JEG har liten tro på det, og jeg synes det blir feil av Heales å begynne å garantere noe.

Er heller ikke slik at det bare er å bruke unreal-engine på noe slikt heller.

Hvis det skulle gamble på noe Singstar-konkurent i 2007, ville jeg satt penger på at det var utviklet av Harmonix og isåfall ville det sannsynligvis være multiplattform, og hvis det var klart ville jeg tippet at Sony ikke hadde satt Singstar i konkuranse med det, pga. developers relations. :)

Jeg er slettes ikke sikker på at det er så mye vanskligere å lage ett FPS ved hjelp av Unreal-engine, i forhold til ett program som kan konkurere med Singstar på tonegjennkjenning o.l. fra scratch.

Jeg tror det kan godt også være vanskelig å lage selv om ting ser mye bedre ut på skjermen i Unreal spillet.

Ja, vi har lydmotorerer som Mimic o.l. der ute som er mulig og lisensere, men tror det er ett godt stykke ifra det på Singstar.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...