jornhj Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hei jeg har litt problemer med å få åpnet bremsetrommelene på bilen min, må bytte en del inne den. hvordan får jeg åpnet den? Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 hei jeg har litt problemer med å få åpnet bremsetrommelene på bilen min, må bytte en del inne den. hvordan får jeg åpnet den? 7384273[/snapback] Du må demontere hjullageret i midten. - Ta av "koppen" i midten av trommelen. - Ta ut saksesplinten og hiv den. - Ta av låsebrikke og skru av mutter. - Ta av trommel. Husk å ikke ha brekket på når du gjør dette. Ved montering så strammer du mutteren med fingrene mens du roterer trommelen, bruk ny saksesplint. Lenke til kommentar
jornhj Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 tusen takk da fikk jeg det til Lenke til kommentar
hpk Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 tusen takk da fikk jeg det til 7413994[/snapback] Men når trommelen henger i bandene, hvordan unnå å bryte dem av?? Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Lys inn i hullene til trommelen.Vri på den til du ser en loddrett pinne med en fjær igjennom bunnen.Ta inn et skrujern og press den oppover så kan du ta trommelen rett av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå